Followers Remaja Purba

Friday, September 26, 2014

Akhirnya tercabut sudah..



Hari tu ibu jari kaki dak Nuha telah tercedera..
Kisahnya di SINI dan juga di SINI..


Kesan dari kecederaan itu.. kuku kaki ibu jarinya rosak dan perlu dicabut.. tapi memandangkan aku ni takdelah berani mana.. akhirnya atoknya di Muo yang cabutkan ketika aku balik kampung baru-baru ni..
Bising jugaklah mulut atok dengan neneknya bila dapat tahu cucunya cedera.. huhuhu..


Sebelum dicabut..


Selepas dicabut dan dibersihkan.. barulah dak Nuha boleh melasak seperti biasa..
 dan sekarang.. Alhamdulillah semakin baik jari kaki dak Nuha.. tunggu kuku baru tumbuh jelah..





psstt: I try not to miss you, but in the end.. I still do..



12 comments:

Nurzakiah Hanum said...

sakitnya

Aziela said...

Waa...siannya Nuha... Nangis tak dia? Akak takut Ai....kalau akak, akak soh klinik bius dulu kot. Ngerii....

mama ka0ri said...

Erk!! Ngeri...kesian dak nuha..

lovely said...

aduhai.. sakitnya. kita pulak yg seriau kat sini.

idzwa kamaruddin said...

errkk...

Mummydearie said...

Aduh, tengok gambar pun dah seriau. Kalau kena kat anak sendiri, memang ngilu rasanya.

Kesuma Angsana said...

Salam jumaat yer ! takut tgk pic2 tu.. maaf lama x singgah , KA dh terlajak busy skang ni hehehe

aTieYusof Family said...

siannya Nuha.. mesti sakit tu.. tapi dah OK lah tu dah tercabut, nti tumbuh kuku baru..

Ann Ishak said...

adoiii sakitnya...terasa sampai ke sini

JR said...

Dua orang anak saya masa kecik2 dulu pun pernah jadi kes macam ni. Tapi saya bawa ke klinik saja untuk dicabut, ada prosedurnya supaya tak dijangkiti kuman...

Ibu Lala said...

Ciannya. Lama akk x singgah sini. Ni dtg sgah mlm mlm

Gee Lion said...

oh my god, tak sanggup rasanya tengok gambar tu lelama.. huhu.. cian dak nuha. kecik2 dah tercabut kuku kakinyer tu haaa.. nasib leh tumbuh balik..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...