Followers Remaja Purba

Saturday, September 6, 2014

Kecederaan yang dialami oleh dak Nuha..



Sebelumnya kisah di SINI..


Kisah malam tadi..

Takdelah teruk mana kecederaan yang dialami oleh dak Nuha sebenarnya.. tapi dah kalau kaki berdarah tu panik jugak rasa..
Kejadian berlaku ketika aku keluar mencari hadiah kahwin untuk member sekolah.. Dak Adik terlepaskan botol sos kat tepi jari dak Nuha.. apalagi menangislah dak tecik tu..
Sebelum suara dia makin kuat dan menarik perhatian orang ramai, kami segera beransur dari tempat tu.. mana lagi tempat dituju.. ---> Kliniklah.. sebab aku mana boleh tengok darah bagai ni.. cepat nau paniknya..


Urusan di Klinik berjalan lancar, dah pukul 9 malam.. tak ramai orang memudahkan lagi urusan tak perlu tunggu lama.. dak Nuha dah tak merengek.. nak melasak jelah dia..



Keadaan kaki dak Nuha..


Bersedia dan pasrah..
Biasanya dak menangis bagai dah kalau dibaringkan kat situ.. sebab Babah dia ada sekali kot..


Bersama Doctor Azrul yang sempoi..



Alhamdulillah..
Lepas doctor check.. hanya luka ditepi kulit berhampiran kuku kaki dak Nuha.. tapi berbalut jugaklah ibu jari kaki dak Nuha.. kesian dak Nuha..
Belum baik demam, kaki pulak cedera..
Moga cepat sembuh hendakNYA..




psstt: Kekadang aku lebih suka tersenyum hanya kerana tidak mahu menjelaskan mengapa aku bersedih..




7 comments:

asyifa mustaffa said...

Siannya dia...semlm demam...kaki pula bedarah...betimpa timpa ya nuha...x pe..lpas ni da kuat dah...!

Daddy Ziyyad said...

doc azrul pakai kain pelekat ke? hahaha

babYpose said...

risau gak botol kaca, alhamdulillah dah balut, Nuha keep calm tu..

aizamia3 said...

Daddy Ziyyad:
Doc Azrul pakai pelikat pants Afdlin Shauki.. ;)

Kopiolimauice said...

sempoi jek ek Dr. nya ;) smga nuha cpt sembuh ek...

aswadz said...

moga cepat sembuh kaki adk nuha.

amirah said...

alhamdulillah takde pape yg serius...ngeri gak tu ai..bukan ke aritu kaki dak nuha kena timpa bata ke? lahaiiii...siannya...moga cepat ok ye nuha

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...