Followers Remaja Purba

Tuesday, September 9, 2014

Dah tau tak muat tapi dia nak jugak pakai..



Baru-baru ni mengemas menyusun atur bilik dak Kakak terjumpa balik stokin dak Nuha masa dia baby dulu..
Dak Nuha nampak, merengek-rengek mintak.. oklah aku bagi.. yelah dari dia menangis merengek sampai berhingus bagai baik aku bagi sambil aku boleh teruskan mengemas dengan tenang..


Apa yang dak Nuha buat..?
Cuba try test stokin tu kekonon muatlah.. bila tak muat, mintak aku pakaikan..
Bila tak layan, dipukul manja lengan aku..


Dan.. Ini hasilnya..



Pakaikan pada kaki dia yang 'cedera' itu..





psstt: Sakit pinggang kembali menyerang..


9 comments:

makchaq said...

Comeinya kaki...... geram macam nak cubit2

Nurzakiah Hanum said...

ala comelnya nak gak

Ena's Stories said...

nasib baik comel kan...

Nurfaezah Abdullah said...

adehh nuha nuha hehe

amirah said...

nuha teringin nk jadi baby balik ke tu...huhu..ke nak adik baby? : )

m.u.l.a.n said...

Comelnya...

Putri said...

Anak2 memang mcm tu lah.ikutkan saja selagi x bahaya utk dia

Puan Kutu said...

alahai nuha..budak2 cmtulah selagi tak dpt selagi tu merengek..comel pulak kaki besar pakai stokin baby..:)

norhidana miswan said...

alahai omeinyer... bdk2 mmg gitu kot kak, aiyan kalu selongkar2 baju2 dia jumpa stokin lama pun nk pakai...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...