Followers Remaja Purba

Wednesday, April 30, 2014

April meninggalkan kita..



Sekejap masa berlalu.. dah nak masuk bulan Mei..



Kepada yang kurang sihat..
Moga cepat sembuh hendakNYA..


Kepada yang sedang memandu..
Berhati-hati ketika memandu.. peka dengan keadaan sekeliling..


Kepada yang sedang membaca entry ni..
Ketahuilah.. aku cuba perlahan-lahan untuk singgah ke teratak kalian..





psstt: Sepatutnya ada entry bergambar tapi gambar yang ada merajuk takmo munculkan diri dalam entry hari ni..




13 comments:

Nurzakiah Hanum said...

WELCOME MEI

Ratu Hatiku said...

tulah kejap je kan masa berlalu...uhuhu

Kira Sakura said...

selamat bercuti umum untuk esok kak. *wish sesiap8 :p

Kakzakie said...

Itulah masa...
tahu-tahu aje dah nak puasa
tahu-tahu dah nak raya

Petak Bunga said...

kepada yg membaca komen ni..
ketahuilah..hati2 juga kamu ketika berjalan ke blog2 takut kena virus..oh juga aku menanti kamu..

selamat datang ke blog ku..

Putri said...

Gud bye april..welcome mei
Kemudian jun...july dah pussa.cepat masa berlalu

Umie Artoqiemie said...

eh, merajuk plak dah gambonyer..
jemput singgah teratak umie!! ohsemmm

JunAina said...

Tahu2 akhir tahun je...:)

Jay Ar said...

Cepatnya masa berlalu, April berlalu pergi, Mei bakal menjenguk. Tak lama lagi Ramadan pula tiba. Sedar tak sedar diri semakin tua.....

Pha Is said...

macam mana gambar boleh merajuk palk tu? hehehe

Sis Vee said...

peja celik,pejam celik dah nak masuk setengah thn ... masa berlalu , hari berganti ... semoga kehidupan kita menjadi lebih baik . salam rejab dan selamat menyambut hari pekerja

Qaseh Vee said...

sekejap jer masa berlalu kan ... selamat hari pekerja dan salam 1 rejab .

Tinta Lana said...

Shah Alam dgn putrjya..tak smpai sejam pun..

Tapi sya tak balik rumah..mak sya kata, tak payahla..shari je cuti. Hujung minggu balik lah mcm biasa katanya..sedih. hahahahh

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...