Followers Remaja Purba

Tuesday, April 15, 2014

Dah bosan tak tahu nak buat apa..



Kisah biasa-biasa dari keluarga kecik yang biasa-biasa..


Dak Kakak dengan dak Adik sibuk dengan musim persekolahan masing-masing..
Dak Nuha baru baik dari demam panas baru-baru ni..
Chef Hubby.. bertabahlah bang melayan kerenah rakan-rakan di tempat kerja..
Moga ilmu yang diturunkan oleh sifu menaikkan semangat dan memahirkan lagi skill memasak abang..

Aku..? Masih di sini mengarang kisah keluarga kecik sebagai kenangan..




Makan sos lebih dari kuih..
Budak tahan makan pedas..
 


Kesunyian bila dak Kakak dengan dak Adik keluar rumah..





TAPI..


Menyakat dak Nuha.. 
#Dah bosan tak tahu nak buat apa..






psstt: Hal semalam berjalan dengan baik dan moga hari ni keputusannya juga tidak mengecewakan..




22 comments:

Nurzakiah Hanum said...

tomei2

norhidana miswan said...

amboih2 mama nyer lak ngaco dak nuha, mcm2 aktiviti dia boleh buat ek... ptt mak nyer suke nyakat

Ema Johari said...

chubbynya pipi...bawah sekali tu ninja apa..hehehe

JunAina said...

Zaman kecik2 dulu kalau mak solat sibuk dok kacau mak pakaikan macam tu soh solat sekali...ahahhaaa....

Jay Ar said...

Comey nya mereka, tambah lagi yang pakai purdah tu....

msredcheesecake said...

kecik2 dah pandai makan pedas...tak sakit perut ke

Tihara said...

alahai, comelnya dia,
geram akak tengok dia :)

Aziela said...

Apa pun keadaan, dia tetap happy kan. Tu yang geram tu...

t.a.t.a said...

Budak Gundut pun dah belajar makan pedas. Aku cakap kalau tak makan pedas bukan cucu Jawa namanya. Bukan cucu nenek. Tak makan pedas tu cucu grandpa. Cucu mat saleh. Hahaha.

sukaxplo said...

salam kenal
Ninja kacau anaknye hehehe

:: idzwa :: said...

hehee..yg last tu yg tak tahan tuh!

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam aizamia3..
hihi..alolo..tomei2..suka gambo menyakat tu..
pipi pinkish la.. ^^

Rai Ourkizuna said...

moncong moncong dak nuha makan pedas.. geram tgk pipi..haha

UmmuAidan-Arissa said...

haha..mak budak ker yg tak menahan tuh..mesti dak nuha tak takut pun kan..:)

Kesuma Angsana said...

hehehe cerita famili gini mmg menarik bila dkongsi !

aTieYusof Family said...

haha..comel nya dok menyakat dak Nuha tu...hihi..
moga dipermudahkan urusan ya..:)

Cho Zila said...

ha.. ha.. mama dia kan... tapi muka nuha masatu comel bangat...

Daddy Ziyyad said...

hahahah..

saya dulu masa kecik2, kalau main kain pelikat/batik selubung macam tu, namanya main " hantu kum kum"

makchaq said...

Dak Nuha nampak macam lelaki pulak..

Bitt (doubeIS) said...

flawless pipi nuha :)

amirah said...

hahaha....ada momok kacau nuha ek...

Kakzakie said...

Nuha ni cerdik dia tak takut pun sebab tahu siapa dibalik kain batik tu:)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...