Followers Remaja Purba

Friday, April 18, 2014

Gambar Nuha je banyak.. gambar Adik takde pun..



Hari ni nak bercerita mengenai dak Adik pulak..

Sejak adanya dak Nuha.. memang banyak gambar dia ada dalam simpanan, kalau nak dibandingkan dengan dak Kakak dengan dak Adiklah..
La ni turn dak Nuha pulak berselfie bagai.. macam-macam aksi dan posisi yang ada..
Dari lengkap berbaju hingga tak berbaju pun ada..
Samalah macam dak Kakak dengan dak Adik dulu..


Tapi dak Adik cukup tak puas hati bila ibunya ni asyik ambil gambar dak Nuha je..
A: Ibu ni asyik ambil gambar Nuha je.. gambar adik sikitpun takde..


Masa tu aku tengah leka ambik gambar aksi dak Nuha, spontan aku halakan camera ke arah dak Adik.. terus buat aksi malu-malu kucing..
Bila disuruh bergambar, malu-malu pulak.. adik.. adik..

Apa-apapun Adik jangan risau ye..
Semua gambar baik dak Kakak, dak Adik dan Nuha semua ibu simpan elok-elok.. cuma belum dibukukan menjadi satu koleksi untuk tatapan akan datang..





psstt: Pelan Catuan Bekalan Air Peringkat Pertama, Ketiga dan Keempat masih diteruskan sehingga diputuskan semula oleh Kerajaan Negeri Selangor.. diharap anak-anak babah dapat bersabar nak rasmikan kolam mandi yang babah baru beli tu ye..



13 comments:

Nurzakiah Hanum said...

singgah pagi n salam jumaat

:: idzwa :: said...

kan....sama la..sejak ade dak adik ni gambar dak kakak & abam pun jarang amik..

Eiqa Almond said...

wahh, dapat kolam baru la nanti Nuha, adik2x. hehee Ragam anak2x gitu la kak, eiqa mse kecik pun ade jugak ckp kat ibu klu ibu asyik tngkap gmbr adik jeee, haaha :D

t.a.t.a said...

Kolam mandi plastik eh? hehe.

❤Kamsiah❤ said...

pandai cemburu pulak...

Kakzakie said...

Jeles jua ye..
Itulah anak dia tak tahu kasih kita tak pernah berbelah-bagi.

Rai Ourkizuna said...

dah makin besar mmg makin susah nak suruh gambar kan..hehe..

Jay Ar said...

Samalah seperti kakak masa kecik2 dulu, gambar dialah yg paling banyak. Bila adik dapat seorang lagi adik terbaru nanti, dia juga akan cemburu kerana gambar adik terbaru lebih banyak dari gambar adik....

Nurfaezah Abdullah said...

bila nak selesai masalah catuan air ne ye hmm

Aziela said...

Wah, adik kecik hati... hihihihi

norhidana miswan said...

biasalah tu kak, dulu gambar mak pak nyer je skrg asik gambar anak je...

UmmuAidan-Arissa said...

biasanya anak2 kecik lg senang nak amek gambar drp yg besar kan...lgpun ngan kamera canggih zaman dak nuha bersemangat sikit kan..:)

Puan Kutu said...

yg paling kecik tu mmg byk gambarnya sbb tak byk peel bila bergambar,yg besar tu kadang2 buat hal sendiri je..nk tgkp gambar pun ikut mood dia

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...