Followers Remaja Purba

Tuesday, April 22, 2014

Alhamdulillah.. permohonan cuti telah diluluskan..



Alhamdulillah.. permohonan cuti hubby bermula Jumaat ni telah diluluskan..
Keputusan minggu lepas pun memberi petanda baik terhadap aku..
Alhamdulillah..


Makanya hujung minggu ni dan mungkin minggu depan akan penuh dengan aktiviti yang telah aku rancang sejak minggu lepas..
Geleng kepala hubby dengan kerenah aku..
Segala macam perancangan tu tak boleh diwar-warkan dekat dak Kakak dengan dak Adik..
Nanti hari-hari dok bertanya menda yang sama..
Budak-budak.. bila ibunya ajak pergi jenjalan mulalah terlebih excited sampai tak sedar adakalanya seronok bercerita kat kengkawan..
Bukan apa.. kita hanya merancang.. dan moga perancangan tu dipermudahkanNYA..




psstt: Tak sabar nak jumpa pak sedara aku kat Semenyih.. apa khabar agaknya pakcu aku tu..



11 comments:

Nurzakiah Hanum said...

bestnya
selamat bercuti

Fiza Rahman said...

Selamat bercuti. Smoga apa yg dirancang berjalan dgn lancar dan dipermudahkan olehNYA.

JunAina said...

Selamat bercuti... Bukan anak2 je yg gembira bila nak jenjalan mak2 pun double gembira apa...ehehhee...

Jay Ar said...

Selamat bercuti dan nanti jangan lupa cerita tentang cuti2 malaysia tu... :)

ZazaMyMoon said...

mst ni pegi berjalan sakan ni..
budak mmg.. kalau ckp nak gi jln je mst lebih excited.. tp maknya lagi over kot.. oppss hehehehe

Ujie said...

wah..nak cuti2 ya.
bdk2 mmg tau, nanti kat semua org dia cerita.

Ema Johari said...

selamat bercuti....betul tu kalau anak-anak dapat tahu awal..setiap masa akan bertanya...hehehe

Rizziela said...

syoknyer kalau dapat bercuti dgn family kan

Kira Sakura said...

wahhhh nak pegi holiday seronoknya. yang budak2 sibuk tanya bila nak pegi. yang mak budak mcm kita nie mesti eksaited bila hari pulak kan kak hihihi

Kesuma Angsana said...

amboi syoklah cuti2 ni !

Mrs Velentine said...

selamat bercuti hujung minggu

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...