Followers Remaja Purba

Saturday, April 19, 2014

Malang tak berbau.. kes langgar lari..




Sungguh kejadian malam tadi bukan sesuatu yang disengajakan..
Kejadian berlaku ketika dalam perjalanan pulang selepas menjemput hubby dari tempat kerja..
Memang tak sempat nak elak apatah lagi brek.. ia dengan tiba-tiba lari laju ke arah tengah jalanraya..
Sangat dekat malah memang tak sempat nak brek kecemasan..
Masih terasa teringat hentakan padanya..


Allahuakbar..
Kami terkedu..
Itulah kali pertama berlaku pada kami..
Kalau selama ini hanya pernah terjumpa 'mangsa' kesan langgar lari tu tapi tak pernah mengalami sendiri..

YA!Allah ampunkanlah hambamu ni.. kami tak sengaja..



12 comments:

t.a.t.a said...

Dog kah?
Cat kah?
Apa kah?

❤Kamsiah❤ said...

apa yg dilanggar...org ke atau haiwan..?

UmmuAidan-Arissa said...

terlanggar kucing ker? eeee kesiannya kan..

ZazaMyMoon said...

siapa "mangsa" tu sis? mcm ngeri je bunyiknya..

Jay Ar said...

Lepas langgar mangsa itu, apa Aizamia buat? Periksa mangsa, beri rawatan kecemasan atau berlalu tanpa peduli? Semoga mangsa langgar lari masih boleh melarikan diri dari dilanggar oleh orang lain pula....

aizamia3 said...

Mangsa telah selamat ditanam..

Zech Cross said...

tak sengaja kak... benda apa yg dilanggar tu kak?

Tinta Lana said...

Salam.

Rasa bersalah ya kak.. akak kan tak sengaja.. :)

Puan Kutu said...

sila nyatakan apa benda yg dlanggar.hehe

Kira Sakura said...

syukur akak dengan family takde pape jugak. kira pun tadi nasib x eksiden dengan anjing. Allah takut sangat ;(

n O e s u h a i m i said...

Misteri sungguh mangsa tu... :)

Nora Karim said...

huhuhuhu.. apakah?

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...