Followers Remaja Purba

Friday, April 11, 2014

Peneman setia..






Peneman setia.. sampai tertidur menunggu aku selesai lipat baju malam tadi..





psstt: Tekak masih sakit dan suara pula masih belum pulih.. masih serak garau lagi..





11 comments:

Nurzakiah Hanum said...

CUTE

t.a.t.a said...

Ok la tu dia tidur sambil tunggu kau lipat baju. Budak Gundut tu kalau tengok aku lipat baju, dia pun pi melabuhkan vontot dia yang besar tu kat riba aku. Bila aku tolak dia tepi, dia tak gerak pun. Aku suruh dia pergi pun dia buat pekak je. Camne tu?

Tihara said...

comey dia tido, moga tekak cepat sembuh,take care :)

norhidana miswan said...

sian dia, sampai tertido2 meneman

UmmuAidan-Arissa said...

mesti kes lama lipat bajunie sampai tertidur nak dara..hehe

Kakzakie said...

Kesiannya Nuha terlena atas simen aje tu... senang Nuha ni tak banyak kerenah..

❤Kamsiah❤ said...

hehe...jgn kacau nak lipat baju dah la..anak2 akak dulu2 kita lipat,dia punggah semula...dia cuba lipat cara dia..

- AZIE - said...

bantal peluk mesti xlupa

Jay Ar said...

Saya juga suka tengok wajah anak2 sedang tidur. Wajah tulus, mulus, kudus tanpa dosa. Betapa berdosanya kita jika mengabaikan tanggung jawab terhadap wajah tulus, mulus, kudus itu....

Pha Is said...

sampai tertidur. kesian.. heheh
anyway, smoga tekak cepat sembuh.

ewanthology said...

kecik lagi..dah besar nnt confirm buat hal dia sendiri jek..huhu

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...