Followers Remaja Purba

Thursday, April 3, 2014

Ada gaya Man Kidal tak..?




Masa pergi terapi minda kat GM Klang hari tu, aku baru perasan gambar ni..
Nampak tak budak lelaki tu..
Seakan-akan dia tengah buat gaya sedang bermain gitar..
Ye.. dik.. nak goreng macam Man Kidal ek dik..?
Tapi kalau cerita meleret-leret pun dak Nuha jugak tetap jadi perhatian..









psstt: Selamat Hari Lahir Atok dari dak Nuha pulak..





11 comments:

hainom OKje said...

Man Kidal.....atok meletop tu hehe....
Betullah mmg ada gaya.....melengkung badan tu yg mahal hehe....

Nurfaezah Abdullah said...

dak nuha gelak eh hehe

ewanthology said...

bakal mewarisi bakat man kidal tu

Tihara said...

dua-dua cute,
dak baju kuning tu kemain lagi gaye nyer :)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Rock brother hahaha ;)
Selamat lahir atuk ..

norhidana miswan said...

kene tunjuk sambil main gitar baru nampak cam man kidal

Rizziela said...

yerlah..mcm x perasan ajer mula2 budak kat belakang tu sebab budak yg depan ni senggih manis sangat :D

t.a.t.a said...

Terjengket-jengket kaki ha. Hahaha.

QasehnyaRania said...

hihi.cayalah.
terselit juga ye

Pha Is said...

goreng gitar dengn penu perasaan..

Kira Sakura said...

teringin nak terapi minda kat GM klang jugakkkkkkk

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...