Followers Remaja Purba

Saturday, May 28, 2011

Hot Bazaar Klang Sentral

Lepas kenduri doa selamat jiran depan rumah sempena beliau akan pergi menunaikan umrah, hubby ajak pergi ke Hot Bazaar Klang Sentral.. Nak kata hot sangat biasa je aku tengok.. Sambil jalan belek-belek barang, baru aku perasan yang sedang layan lagu kat atas pentas tu kumpulan BPR.. Hubby tak layan aku yang merengek-rengek minta ambilkan gambar.. Konon-konon nak upload dalam blog tapi hubby tak nak pulak.. Aku nak ke depan tak bagi.. Sudahnya layan dari jauh jelah..

Takde beli pape pun sekadar layan cuci mata je.. Penat balik rumah.. Rehat.. Esok nak ke Ipoh..

No comments:

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...