Followers Remaja Purba

Wednesday, May 4, 2011

Creamy Bolognese P.H

Slurpp.. sedapnya.. dah tak tahan rasanya nak makan menda ni.. Serius sejak minggu lepas aku terliur (tipulah sampai meleleh-leleh)..

Memandangkan pagi tadi hubby uruskan kami anak-beranak so dengan rela hati aku tolong belikan Pizza Hut tapi guna duit hubbyler.. ;) - take away je sebab aku kena hantar pulak hubby kat tempat kerja dia.. Petang ni rutin aku kembali seperti biasalah nampaknya.. baru nak manja-manja.. mengada-ngada pulak aku hari ni..


Sambil makan sambil bw, inipun tak habis aku makan sebab tadi aku dah makan 2 keping pizza.. Sekarang mata aku dah macam ada gam pulak..

Ok dah, aku tak larat nak kembangkan entry ni sebab aku dah kekenyangan.. oh!Faris.. kau tolong aku jap boleh.. kejutkan aku sebelum pukul 2 ye.. ;)

13 comments:

Faris Adli said...

camne nak kejutkan kau?

Rin_Aff said...

teringin carbonara...
nyum3x...
bile la nak pi mkn ni...??

risa said...

oittt bangun!!!!
mana leh tido petang2 neh
sangat2 tidak baik untuk badan!!
hehehe

aizamia3 said...

Faris:
kau goyangkanler blog aku tu.. ;)

tulah.. aku mintak ym kau, kau tak bagi.. kalau tak senang kita chit chat orang tak nampak..

erk.. ada ke aku minta ym kau.. nampak sangat mamai lagi ni..

aizamia3 said...

Rin_Aff:
dah lega.. dah dapat apa yang diidamkan sejak minggu lepas.. sedapnye.. ;)

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

hamboiiii makan sedap nihhhh..
terliurr tapi aku on diet hukhukhuk
cmner ni wei..

Isteri Encek Bard said...

sedapnyer

Nini Hartini said...

last time makan pizza thn 2007.. err lamanya? huhu...

ni yg rasa mcm nk ajak hubby gi pizza hut nie. kalau hubby tanya sape ajar?? kak miza ajar bang. haha

bujal X said...

he~~tercapai jugak cita2 nak makan blognese~~

luckylizan said...

terliur...yang cream2 tu memang favourite, patut lah badan ku tak kuncup2

aizamia3 said...

k.risa:
hilang mengantuk bila bw tadi.. ;)


Pinky Momma:
samalah ni cakap kat en. suami hari ni je bang, esok diet balik.. bile esoknya tak jugak diet.. oh.. tidak..!

aizamia3 said...

Isteri Encie Bard:
betul.. puas rasanya dapat.. ;)


Nini:
hahaha.. ok je.. sebab bukan duitku yang keluar nanti.. tapi nanti ingat2lah kat akak ni ye..

aizamia3 said...

bujal X:
yes.. tercapai sudah.. ;)


luckylizan:
betul2 creamy.. kuncup..? dah sempat dah.. hikhikhik..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...