Followers Remaja Purba

Wednesday, May 25, 2011

Blank tiba-tiba

Berita Terkini:




Hari ni penat sangat aku rasa.. Dahlah hadap jalan sesak ditengah-tengah minggu, kat rumah astro decorder ni buat nak bermanja-manja dengan tuannya <--- akulah tu..


Ketara sangat aku rasa dua tiga hari ni.. Mood tiba-tiba down..
Nak kata tak makan, ok je makin menggebu aku rasa.. Nak kata tak tidur, ok je, takdelah aku bantai jadi catwoman tetiap malam mengeow.. Nak kata takde kawan, ada je chit chat dengan aku.. Tapi aku jadi hangat-hangat nasi panas.. Sedap buat nasi goreng.. Nampak sangat aku takde mood..

Kesian kat kakak.. balik sekolah lapar, aku pujuk baring kejap sebab aku penat sangat.. sudahnya terlena terus.. alahai kakak.. kesiannya ibu tengok.. tapi nasib baik on the way balik tadi dia dah makan sikit dalam kereta, takdelah aku ralat sangat..

Aku sedar je tengok dorang pun turut lena.. lepas dah buat apa yang patut aku pun sambung balik tidur..


psstt: hubby pulak ke Mentakab <--- outstation..

6 comments:

  1. saya standby nugget dalam peti ais~~agak2 lapar goreng je~yay~~

    ReplyDelete
  2. ada stok macam tu tapi tak kerap beli..
    Malam tadi memang collapse rasanye..

    ReplyDelete
  3. haaaaa same lah. minngu ni budak exam, saya jd malas nk masak. xtau kenapa. alasan - penat tanda paper. hehehe

    ReplyDelete
  4. Nini:
    mungkin sebab minggu depan dah start cuti sekolah, mood pun turut ikut berubah..

    ReplyDelete
  5. hehehe..betullah kak. rasanya sbb mood cuti dah datang kan? hehe

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...