Followers Remaja Purba

Friday, February 5, 2016

Rindu dengan Atok Muar..


Rindu nak balik kampung..
Rindu nak jumpa semua di kampung..
Rindu nak gedik santai di kampung..
Rindu.. rindu.. rindu..

Atok Muo apa ceritalah agaknya..
Dah lama cucu atok ni tak kena tazkirah..
Tapi bila sesekali muncul kat dalam talian.. amik ko..
Kalau tak cukup kental, mahu bernanah telinga dibuek eh..
Itu kalau bab tazkirah..
Belum masuk angin gila-gila Atok Muo datang..
Memang tak kering gusi jadinya..
Sakit otot keliling perut menahan gelak..
Tapi itulah penyeri bila aku mengadu pada beliau..



Dah kurus.. nak kurus tang mana lagi..?


'Tok.. cucu atok ni dah gomok balik tok.. habis segala bapak pantang dilanggar eh..'
'Body kang main shape, tang mano gomok eh..?'
Itulah yang atok tak tahu.. banyak lomak tersembunyi..
eemm.. rindu nak dengar celoteh atok..
Nak balik kampung tapi this CNY kena balik kampung MIL.. ada kenduri..
Will update soon..


StatusHati: Akan kutunggu.. detik tiba saat itu..


6 comments:

ArELeEz said...

dpt b'kumpul dgn family, mmg thorrbahekk.. lah!

paridah said...

selamat pulang kampung bercuti.

ewanthology said...

perghhhhh...atok pun layan whatsapp.

ezaiza Iza said...

Bw setelah lama terhenti..
Akk pun cny ni x balik kg, nak p bgrc lpas tu pusing rumah mil juge,.. rindu gak ngan mak n abah akk..

muhammad nizam said...

cucu solehah ni...

Mummydearie said...

Memang kelakarlah atok awak sorang ni. Suka bergurau dengan cucu ya! Hebat atok ni ^_^

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...