Followers Remaja Purba

Friday, February 12, 2016

Pantang dipelawa..


Cukup sudah dua hari dak Nuha menemani aku..
Hari ketiga..?
Mohon cuti sesiap..
Aku tak suka bawak anak ke tempat kerja sebenarnya..
Tak suka tugas hakiki terganggu..
Dak Nuha pantang dipelawa..
Hari-hari kalau boleh dia nak ikut aku..
Ni minggu depan confirm menangis tak nak duduk rumah pengasuh..

Bila aku dah cuti pulak..
Nak gedik santai outdoor pun tak kena jugak..
Tak cukup corum sebab dak Kakak dengan dak Adik sekolah..
Mohler kita berjemaah layan cerita ulang-ulang dekat tv..


StatusHati: Sekurang-kurangnya aku tak kehilangan lagi..

8 comments:

  1. Biasalah dah seronok ikut mesti nak ikut lagi dan lagi..

    ReplyDelete
  2. untunglah boleh bawa anak dtg office.. sy x blh

    ReplyDelete
  3. Seronok sebenarnya Nuha tu ada mama depan mata sepanjang hari.

    ReplyDelete
  4. bestla boleh bwk g ofis kan..huhu..kalau emergency sng la camtu

    ReplyDelete
  5. dak nuha nak anje2 lebih le tu dik...kat opis kan banyak benda bole dak nuha kemas2...kikiki

    ReplyDelete
  6. Nnt bila dh besar, dia x nak ikut lg dah.

    ReplyDelete
  7. kalu aku kak mmg tak blh buat keje kalu aiyan ikut pi opis... bkn reti duk diam pun...

    ReplyDelete
  8. Seronok boleh bawa anak pergi tempat kerja bagi kita yang tak boleh bawa anak nilah. Teringin juga sesekali nak cakap kat boss anak takda orang jaga so terpaksalah teman pi pejabat separuh hari tapi takut boss suruh ambil cuti jerk ^_^

    Dok kat rumah aje dengan anak-anak pun best juga. Layan cerita berulang-ulang kat TV aje yang tak best...

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...