Followers Remaja Purba

Thursday, February 11, 2016

Bowling at The Summit USJ


Akan update kemudian kisah disebalik kenduri di rumah MIL Ahad lepas..

08 Februari 2016 on Chinese New Year..

Idea adik ipar..
'Jom main bowling..'

Memang cadangan yang menarik..
Nak pulak tiada bantahan dari adik-beradik, ipar-duai..
Tempat pilihan..?
Pyramid..? Malas sebab dah tentu sesak..
The Summit USJ je, tak ramai orang.. tak serabut..
Keselesaan untuk anak-anak menjadi keutamaan..
Corak permainan..? Nak kena asah balik sebab dah tumpul sangat..



Bersama family hubby dan ipar duai..
Ini pun tak cukup corum lagi..


Special lane for kids..


Alhamdulillah..
Quality time with family.. memang ohsem dan happening..
Bukan selalu dapat berkumpul macam ni, memandangkan ada yang duduk jauh..


StatusHati: Menanti detik itu..



5 comments:

lieyalatif said...

seronok ni melontar sesekali sekale...lagi2 dpt berkumpul ramai2 gini ..... yg penting utk budak2 kene amik special lane ...longkang bertutup ekekeekekek

paridah said...

mesti seronok main bowling dgn anak2 tu...

norhidana miswan said...

seronok nyer kak membowling bersama2 familia...

Kakzakie Purvit said...

Aura bermain dgn keluarga memang tak sama bermain dgn kawan-kawan.

Mummydearie said...

Lama sungguh tak main bowling ni. Korum sentiasa tak cukup. Nak main empat beranak aje rasa macam kartunlah pulak!

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...