Followers Remaja Purba

Monday, February 1, 2016

Februari 2016 tiba jua..


Bye bye Januari..
Welcome to you Februari..
Ada 29 Hari untuk aku lalui sebelum berjumpa pulak March..
April.. harap bersabar ye.. jangan gelojoh..
Mei pulak.. simpan dulu rasa cemburu tu..
Jun dan bulan seterusnya.. sabar, turn korang akan tiba jua..

Moga 2016 menambah seri keceriaanku..
Moga rutin harian dipermudahkanNYA..



StatusHati: Getar rasa di hati bila kau kembali..


14 comments:

Mohd Selim Zainal said...

Assalammualaikum... aizamia,

bulan berganti bulan kan... seolah2 tak terasa terlalu cepat masa berlalu...

mselim3

athime said...

Januari 2016 tak kan kembali lagi....
Harap Febuari jadi lebih baik. ^^

mama ka0ri said...

takut nak hadapi bulan2 yg mendatang..moga dipermudahkan urusan kita semua..huhu..

idzwa kamaruddin said...

kannn kejap je masa berlalu!~

LM said...

Kejap je dh masuk feb. tahun ni rasa cam masa beredar terlalu pantas

Diana Rashid said...

Tak sabar nak tunggu april sebab saya beli barang sampainya bulan april nanti..ahhaha

Norhayati Mohd Isa said...

Sebulan dah berlalu ye aiza..
Moga yg mendatang terus ceria :)

lia ummiirfan said...

cepat je masa berlalu..

Yana Libra said...

sekejap je masa berlalu..xsedar pun~

AMIIZAA said...

salams mie,
kejap masa berlalu....tak sedar dah masuk bulan baru....

Mrs. A said...

Sekejap aje... dah tamat Januari 2016, rasa macam baru jer... sambutan tahun baru

JR said...

Februari datang ke rumah saya dengan berita petaka - isteri akan berpindah kerja ke Melaka...aduhai...

Kira Sakura said...

tak sabar tunggu May. nak dapat orang baru hihihihi

Mummydearie said...

Adakah dah sebulan saya tak menjenguk ke sini? Sakan saya mengomen hah sampai keluar 'robot'. Apa-apa pun semoga yang baik-baik aje akan berlaku pada masa mendatang. Sedar tak sedar, dah hampir habis dua bulan pertama tahun 2016kan!

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...