Followers Remaja Purba

Wednesday, February 24, 2016

Dah boleh dah kalau nak melasak balik..


Hari ni..
Keadaan dak Nuha semakin baik..
Dah boleh dah kalau nak melasak balik..
Itu lebih baik dari dia melepek merengek sebab tak sihat..

Aku..
Masih belum baik sepenuhnya tapi rutin harian berjalan seperti biasa..
Tenaga aku amat diperlukan.. kalau tak, lintang-pukanglah rutin harian..
Moga kuasa supermom dikembalikan sepenuhnya ke dalam diri..


StatusHati: Susah hati bila ada urusan harian tergendala..




16 comments:

Kakzakie Purvit said...

Syukurlah.... ibu lambat sikit sembuh tak apa janji Nuha dah ceria balik.

Sally Samsaiman said...

semoga cepat sembuh utk akak! hihihi...and welcome back si nakal Nuha..hihihi

idzwa kamaruddin said...

sihatkan badan dulu kak baru melasak.

Nurzakiah Hanum said...

singgah sini

paridah said...

MUSIM DEMAM KOT LA NI..ANACUCU KAT RUMAH PUN BARU SAJA BAIK DEMAM N MULA BERKERJA..

Kamsiah Yusoff said...

akak batuk2 dari hujung bln 12 lagi..on off on off...disertai dgn demam dan selsema..sekali dgn pakej sakit datang..

norhidana miswan said...

dana pun mcm akak... kalu aiyan demam bila dia merengek2 skit2 mintak dukung tgk tv pun takmo... rasa risau mcm apa... tp bila demam2 tp melasak main mcm biasa... rasa syukur gitu...

gws utk akak yek...

JR said...

Semoga ibu dan anak cepat sembuh. Sekarang musim demam, cuaca panas membahang...

Daddy Ziyyad said...

bawak dak Nuha makan sup kambing ...kihikihkih..

lieyalatif said...

in sha Allah ...moga Allah beri kesihatan yg baik ....dan sihat2 semuanyer....

Malinda said...

alhamdulillah...sian dak nuha...mintak2 lepas ni ibu dak nuha pulak sembuh ye... :)

Yana MIB said...

sy pn dah mula mendemam ni haa..adehh betul kan klu mak yg sakit mmg kelam kabut rmh..haha get well soon kak...:)

Kira Sakura said...

moga cepat betul2 sihat kak. mak2 sakit ni memang tergendala habis semuanya. rumah apa tah lagi huuu

eima said...

semoga ibu dan anak cepat sembuh

Mummydearie said...

Dak Nuha tak sihat ya!

Kalau anak tak sihat, mak mesti kelam-kabut. Kalau mak yang tak sihat, the whole house kelam-kabut tau!

sal ya said...

Biar sakit aktif drpd skt dok merengek je. Apa pun x blh buat.

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...