Followers Remaja Purba

Friday, December 4, 2015

Kalau tak boleh, paksa sampai boleh..!


01 Disember 2015.. Selasa..
Kusangkakan panas hingga ke petang..
Nak buat macam mana.. sekarang kan musim hujan..

Pemandangan balik dari mendapatkan rawatan di SINI..


Ya!Allah.. Ya!Tuhanku..
Kau tetapkanlah hati aku!
Kau tebarkanlah rezeki kau di mana-mana..
Nanti aku usahakan sendiri..
InsyaAllah..
Kalau tak boleh, paksa sampai boleh..!

Kalau kita buat sesuatu keputusan, kita kenalah confident..
Kalau tak confident macam mana DIA nak tolong..?


StatusHati: Biarlah whatsapps pula berbicara..


14 comments:

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Cantik pemandangannya. Betul tu akak, usaha tangga kejayaan

Jobdirumah Buat Duit said...

semoga dimudahkan urusan akak.

OhPanduan said...

Semoga akak sihat dan ceria selalu. Usaha sebaiknya.

idzwa kamaruddin said...

semoga dipermudahkan semua nyer..

Kakzakie Purvit said...

Usaha, doa dan tawakkal inilah yg selalu diingatkan buat kita..

saniah ibrahim said...

Betullah cantek pemandangan langit biru dgn awan putih tu,tapi memang tanda nak hujan tu...
Yalah kita kena tawakal dan confident untuk teruskan kehidupan...apapun kakak harap dipermudahkan segala urusan aiza.

Yana Libra said...

moga semuanya ok ye :)

tiga lalat said...

ujan stiap hari ., air dalam tempayan dibuang jangan ., huhu2

Daddy Ziyyad said...

Jalan tu macam biasa ku lihat :P

Amy Hilmirda Daud said...

Salam perkenalan..
Semoga dipermudahkan segala urusan.

norhidana miswan said...

doa dan usaha seiring sejalan....

Amanda Suria said...

dah lama kita x berbual kat whatsaap...masing2 bz kan...

JR said...

Saya cuma mampu berdoa dari jauh...semoga Allah permudahkan urusan dan cepat sembuh..

Mummydearie said...

Cantiknya awan. Semoga dipermudahkan segala urusan yang hendak dilakukan.

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...