Followers Remaja Purba

Saturday, December 5, 2015

Berpisah tempat tidur..?


Part nak kena berpisah tempat tidur ni yang den lomah ni..
Pelbagai alasan aku cipta semata-mata tak nak berpisah..
Paling epic, aku sanggup amik dukung dari bilik dak Kakak bawak masuk bilik aku..
Susahnya nak berpisah dari dak Nuha.. huhuhu..

Teringat masa dak Kakak dengan dak Adik..
Sampai usia 8 tahun dan 6 tahun masih tidur sebilik dengan aku, itu pun sebab hubby seminggu sekali je balik..
Ni masa dak Nuha memang takleh guna dah alasan tu..

Dan..
Malam semalam.. buat pertama kalinya dak Nuha tidur dengan dak Kakak..
Adalah merengek tapi dak Kakak pandai pujuk..
Aku..? Dapt bau bantal dak Nuha jelah.. huhuhu..

Petang tadi..
Kupaksa dak Nuha tidur dengan aku..
Puas aku gomol dia.. kira terbalaslah dendam.. kehkehkeh..


Baju dan songkok dak Adik jadi pilihan..


StatusHati: Jangan pernah jauh dari aku..




4 comments:

tiga lalat said...

bestnyer dapat gomol dgn bapak nuha letteww., ;p gurau2

JR said...

Semua budak2 akan menagalaminya, lama-lama mereka akan paham dan akan seronok bila ada bilik sendiri yang dihias dengan pilihan mereka sendiri...

Yana Libra said...

macam manalah saya nantiii

Mummydearie said...

Rasanya sejak awal tahun saya dah berpisah tidur dengan si kecil tu. Nasib baiklah masa tu dia senang nak tidur. Makanya sebelum kita lelap, dia dah tidur dulu. Cuma sekarang ni lambat tidurnya. Kena tidur di sebelahnya dulu, dah tidur barulah kita boleh lari masuk bilik sendiri!

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...