Followers Remaja Purba

Saturday, December 12, 2015

Kalau suami sakit..


Perbualan makcik tengah rewang depan rumah..

Kalau suami sakit, elok terjaga..
Cuba kalau kita yang sakit..
Huh.. bukan nak dijaganya..!
Lagi sibuk nak keluar rumah ye ada..

Alololo.. cian makcik tu..
Ni mesti tak cuba gedik manja dekat suami time sakit..
Krik.. krik..
#miahahaha..


StatusHati: Aku hati-hari gedik manja.. #miahahaha..


7 comments:

ArELeEz said...

maybe 'makcik' kene gediks2 lentik cam maria farida dlm ikan 'manjaaaaaa..... qaseh..' tu kot. ha3..

Ibu Lala said...

Betul la tu. setuju sgt

saniah ibrahim said...

Cian 'mak cik'tu kan,tapi tak semua lelaki gitu,ada yang ambil berat bila isteri sakit.

JR said...

Setiap orang ada pengalaman berbeza. Kalau tanya sesetengah isteri lain (termasuk isteri saya) dia akan kata kalau isteri sakit, isteri jadi rimas sebab suami tak nak tidur asyik buat macam2 untuk keselesaan isteri. Kalau suami sakit pula isteri di sebelah tidur berdengkur, hahahaha...

tiga lalat said...

saperlar tak sayang bini, tapi ada kan mak., kanns ;p

Yana Libra said...

huhu..agaknye sebab dr awal kawin mak cik tu dah independant kot..dah terbiase.. :p

Kira Sakura said...

kena pandai berlakon sikit pun ye jugak ekekekeke :p

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...