Followers Remaja Purba

Wednesday, August 5, 2015

Harga Barang yang melebihi RM41.60



RM60++



StatusHati: Hidup perlu diteruskan..


18 comments:

Amanda Suria said...

Sesekali perlu reward diri sendiri dengan semua barangan ni...psst dh dapat ke voucher 11street.my?

LYAfrina said...

hakikat khidupan masa kini...

eima said...

hmmmm harap2 ade org derma sikit duit kat kite .... 2-3 juta jadi le

paridah said...

hmm...teruskan hidup selagi hayat dikandung badan...

Fazleyatul Aini said...

nilai duit skrg huhu

iryanty ahamad said...

semakin lama kena berjimat sangat2

Falsya said...

beli itu je dh 60lebih kan kak..hurmmm

Nor Azimah said...

Biasalah jumlah tu dalam masa sekarang ni

Zul Fattah said...

biasa la kak.. brg makin lama makin naik harga..

tiga lalat said...

agaknya ada emas kat bawah tu makk., ;p

Malinda said...

takde yg murah sekarang ni dik sume yg mahal...akan datang time anak cucu cicit kite sok tak tahu la macam mana punya mahal...

Qaseh Vee said...

redah je lah . nak buat camna . penangan gst ...

norhidana miswan said...

pak menteri kata lps gst dpt barang lg banyak... barang halimunan kot

Putri said...

Zaman sekarang belanja sekolah pun rm 5 sehari.
Berbeza waktu saya kecik-kecik dulu sehari 50 sen pun dh cukup.
Tah zaman cucu kita macamana pulak nanti....

Putri said...

Zaman sekarang belanja sekolah pun rm 5 sehari.
Berbeza waktu saya kecik-kecik dulu sehari 50 sen pun dh cukup.
Tah zaman cucu kita macamana pulak nanti....

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Nilai duit semakin kecil... Bagaimana anak cucu kita nanti yer...

Ajuya Rashid said...

xdapek la 41.60 zaman skarang ni...huhu

Mummydearie said...

Rasa macam takda apa pun yang dibeli tau-tau kena bayar banyak tukan... Makin stress rasanya. Tengok USD dah jadi 4.0 lagilah bertambah stress!

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...