Followers Remaja Purba

Monday, August 3, 2015

Jangan pakai baju tu.. no.. no.. no..


Pagi tadi..

Biasa dak Nuha takde nak tegur apa yang aku pakai..
'Ibu.. jangan pakai baju tu.. no.. no.. no..'
Marah sungguh dia..
Walhal aku cuma pakai jubah je hari ni.. sebelum ni ok je..
Mungkinkah sebab aku dah jarang pakai jubah kebelakangan ni..
Kenapa tiba-tiba pagi tadi dak Nuha berkelakuan pelik..

eemm.. sah.. ni mesti demam dia belum kebah lagi ni..
Kupujuk perlahan-lahan..
sobsobsob.. nak tinggalkan dia pun tak sampai hati..
Tapi apakan daya.. ada tugasan yang menanti..

Lagipun hubby ada menemani pagi tadi..
Petang ni baru hantar ke rumah pengasuh..
Alah.. sekejap je sementara nak tunggu aku balik kerja..
Kupujuk juga hati sendiri..
InsyaAllah.. dak Nuha takde apa-apa..


StatusHati: Standing right beside you is where I want to be..


8 comments:

Nor Azimah said...

Hailah anak, kalau demam mmg buat hati ibu jadi bimbang. Moga cepat kebah yea bby nuha cayang..

eima said...

x bagi pi kerja la tu ... suruh pakai bj tido ...sambung tido balik ngan d ie ....

AMIIZAA said...

siannya moga nuha cepat sihat:)

m.u.l.a.n said...

Get well soon Nuha...

Ibu Lala said...

Moga nuha cepat sembuh.

Malinda said...

moga dak nuha cepat sembuh...anak2 kalau sakit memang sian kan rase bersalah je nak tinggalkan dia...

LYAfrina said...

bila ank x sihat..kita skali susah hati kan

Mummydearie said...

Maybe bila Dak Nuha tengok pakai baju tu, dia tahu ibunya nak keluar. Sebab itulah dia tak beri kot!

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...