Followers Remaja Purba

Sunday, August 2, 2015

Dah lama tak buat..


HAPPINESS IS...





.. checking in at the airport for a holiday..
#SumberFB..


Dah lama tak buat kerja gila..
Dah lama tak reward untuk diri sendiri..
Dah lama dok terperap di sini..
Dah lama..
Dah lama..

Kini..
Sedang bertanya pada abam Google..
Mencari tempat dan memilih masa bersesuaian..
Utara..?
Timur..?
Selatan..?
Barat..?
Sehari..?
Dua hari..?
eemm.. mungkinkah ianya menjadi realiti..?


#StatusHati: Awak.. never give up..



10 comments:

paridah said...

WAH NAK BERCUTI MAKAN ANGIN HIBURKAN DIRI YA AI..BAGUS TU.

JR said...

Sesekali elok juga rehat-rehatkan minda bersama keluarga tercinta...

Ibu Lala said...

Syoknya jenjalan.

iryanty ahamad said...

sesekali pi bercuti best kan..dapat hirup udara tempat lain
:-))

tiga lalat said...

solo itu lebih baik mak kann ;p

gudluck

Puan Kutu said...

bagus juga cuti tenag2kan serabut kepala.asyik kerja je sampai bila pun tak habis..selamat merancang holiday ya!

Dkna Abza said...

tak sempat nak fikir bercuti.. sebab cuti rehat dah tak banyak..huhuuu

Malinda said...

bestnye nak pegi bercuti...pilih dik jgn tak pilih kalau best nanti kabokan ke blog bole akak pulak pegi lepas tu....kikiki

LYAfrina said...

meh la ke timorr... sy ad disini.. hehe

Mummydearie said...

Kalau pergi bercuti tu, segala masalah macam keluar aje berlalu dari dalam kepala. Dapatlah rehatkan minda sekejap dari berfikir macam-macam hal.

Tetiba rasa macam dah lama tak bercuti juga nih...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...