Followers Remaja Purba

Tuesday, August 4, 2015

Kuat makan vs Tak lalu makan..


Ada orang bila stress.. dia jadi kuat makan..
Ada orang bila stress.. dia tak lalu makan..

Dulu..
Kalau aku stress..
Asyik nak makan je..
Tu pasal kembang semacam..

Sekarang..
Kalau aku stress..
Makan tetap makanlah..
Tapi lepas tu bertambah stress..
Sebab risaukan berat badan akan naik..
Adeh..


StatusHati: Tak boleh tengok orang lain kurus..



14 comments:

Nurzakiah Hanum said...

adehhhhhhhhhhh

Rizziela said...

samalah..lepas makan nyesal

Mirabeads azi said...

huhu jangan stress stress

JR said...

Saya kalau stress tak lalu makan, buat rendang gajah dan kari zirafah pun saya tak akan sentuh, hehehehe....

Kakzakie said...

Agak-agak kalau stress gemuk boleh kurus tak?

paridah said...

kak suka makan...kalau sakit perut risau pula nk makan...

Malinda said...

sama la dengan akak kadang2 rase nak lempang diri sendiri je :'(

Sheila Adziz said...

erm... sama gak ngn akak bila stress kuat makan, dan bila study nak makan ajer....

Sham said...

Punca utama penyakit kritikal sekarang ini:
1.stress
2.pemakanan
3.gaya hidup
So hati2 ye...;-)

Daddy Ziyyad said...

Saya, kalau demam pun, selera makan macam biasa...alhamdulillah....hahaha

LYAfrina said...

hehe..lps hilang stress, bertambah-tambah stress fikir nk kurskan badan..
klo stress mkn coklat byk2..katanya leh hilangkan stress mkn coklat.. hehe

Puan Kutu said...

samalah kita..tengah stress ni pasal asik nak makan je.uwaaa..

ros_reeza said...

Jangan stress stress tau..

Mummydearie said...

Kalau tengok orang lain kurus, dan-dan nak diet kononnya nak lebih kuruslah. Bila tengok makanan, tiba-tiba aje postpone dulu niat ~_^

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...