Followers Remaja Purba

Friday, August 14, 2015

My first experience with 11Street


Sedikit mengenai 11street..
11street has a diverse selection of product categories which are tagged on Fashion, Electronics, Groceries, Health & Beauty, Kids & Baby, Leisure & Sports, Home & Living and Books & Services including deal offerings like E-vouchers.
Established in Korea since 2008, 11street is now one of the top global e-commerce marketplace providers with 400,000 sellers serving over 30 million consumers worldwide. 
For more information, please visit www.11street.my


Memandangkan sebelum ni dah pernah berada dalam kelompok top komentar dalam blog SuriaAmanda..
Kali ni gigih aku nak mencuba lagi..
Hadiah pulak coupon tajaan dari 11Street.. kisah di SINI..


Inilah hasil usaha yang gigih..
menjadi antara top komentar bulan Julai dalam blog SA..
hadiah dari Blogger SuriaAmanda.. di SINI..
Coupon tersebut telah selamat aku gunakan baru-baru ni dengan membeli di 11Street..


Tapi sebelum tu.. percubaan pertama aku..
selepas merengek minta dibelikan..
cuma tak dapat nak melaram masa raya, hadiah sampai lepas raya..



Dak Kakak dah mula merengek nak sesuatu dari 11Street..
Tu belum aku tunjuk keseluruhan apa yang menarik yang ada dalam tu..
Kalau tak.. mahu rawan hati ni nak melayan kehendak hati dak Kakak..
Terima kasih buat SA atas hadiah tersebut..
Juga.. buat 11street yang sentiasa melayan aku..
Please be nice to me.. again and again..


StatusHati: ..why does your name resound in my head..?


9 comments:

Nurzakiah Hanum said...

wow

tiga lalat said...

tahniahnyer mak ;p

Malinda said...

tahniah dik murah rezeki adik selalu je dapat hadiah...bak kata orng rejeki jgn di tolak musuh jgn di cari... ;p

Pha Is said...

cantik jam..

Kira Sakura said...

wahwahwah berbunga hati lagi lah mcm niiii

sape punya jam tu? cantik

Deanna Morni said...

waaa....cantik jamnya...sy lom guna lg kupon tuhh....tgn dh gatal nk mmbeli nih hehehe

Mummydearie said...

Belum pernah 'bermanja' dengan 11th Street. Kalau dah bermula, takut tak reti nak berhenti 'mengada-ngada'. Hihihi...

Maisarah Humaira said...

tahniah sis! cantik jam tu

Diana Din said...

tahniah! cantik jam

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...