Followers Remaja Purba

Friday, August 7, 2015

Kadangkala.. tanpa kita sedar..


Kadangkala..
Apa yang kita nak, belum tentu kita dapat dengan mudah..
DIA menguji sebelum memberi..

Kadangkala..
Apa yang tak nak, mudah je berada dalam genggaman..
Itu yang senang je dilepaskan..

Kadangkala..
Walau kita dah berusaha..
Kalau itu bukan hak kita..
Kita usaha macam mana sekalipun tetap bukan menjadi milik kita..

Kadangkala..
Tanpa kita sedar..
Sesuatu yang manis sedang menanti di hadapan kita..

Kadangkala..
Siap juga satu entry walau blank takde idea..


StatusHati: All my life.. I prefer someone like you..



16 comments:

Nurzakiah Hanum said...

AGREE

MILx HASHIM said...

KADANG2 SESUATU AKAN HADIR TANPA KITA DUGA...

paridah said...

kadang2 tiada kata yg mampu terucap walau di hati sebal teramat...pendam n telan saja heh..heh...

Nazlee Ismail PCL said...

pcl banyak kali jugak guna kata kadang... singgah jugak pcl ke sini walaupun kadang kala hihi.

AMIIZAA said...

singgah sini dihari jumaat:):)

Malinda said...

sesuatu yg tak di sangka
kadang kala menghantui kita
begitu la suratan
atau kebetulan....eh!!! TERmenyanyi pulok....hahahaha

norhidana miswan said...

setuju,.... betul tuh

Kakzakie said...

Kerana kita hanya mampu merancang sedangkan Allah juga merancang.
Perancang terbaik itulah Allah...
Wamakaru wamakarallah, wallahu khairulmakirin.

aeinna Musa said...

Ena singgah ye.

Done follow #852

qaseh dalia said...

kadang2 , jarang2 , hehe .. biasalah hidup di dunia yang fana ni

Cik Kumbang said...

Setuju sangat2 :)

_____________________

Reply Your Comment at http://kumbangmerahbintikhitam.blogspot.com/2014/12/officially-wife.html

amin insyaAllah
Terima Kasih :)

Mia Liana said...

setuju.... sangat2...


psssttt thanks join segmen nak url blog #17. blog ini tersenarai di http://www.mialiana.com/2015/08/senarai-url-blog-17.html

iryanty ahamad said...

kadangkala juga kita sering terluka dengan insan2 disekeliling kita...tapi kadangkala kasih sayang menghalang segalanya

Pha Is said...

hahaha.. kadang kala yg last tu style..

Mummydearie said...

I nak komen status hati tu jerk ~_^ Ini macam lagu KC & Jojo jerk...

Kira Sakura said...

kadang kita rasa yang tu baik tuk kita tapi rupanya tidak :)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...