Followers Remaja Purba

Thursday, August 13, 2015

Semoga kau tenang di sana..


Hai la gaji..
Dari bank kau datang.. kepada bank juga kau pergi..
Semoga kau tenang di sana..
Aku yang tak tenang sebenarnya..
#SumberFB..


Bertabahlah menunggu gaji seterusnya..
Andai tidak beringat..
Andai tidak berjimat-cermat..
Pasti sangat membebankan..

Hidup perlu diteruskan..
Andai terasa peritnya hidup..
Ingatlah.. masih ada yang lagi perit hidupnya..


StatusHati: Sukarnya menebak apa di dalam hatimu..



18 comments:

Nurzakiah Hanum said...

ye betul teruskan hidup

paridah said...

BERSABARLAH...PEJAM CELIK2 SAMPAI WAKTUNYA YG DINANTI TU...

Falsya said...

sama la kak..kemain seksa nak menunggu ujung bulan...sobss

Malinda said...

bank lebih menyayanginye...sabor bebanyak ye....kikiki....hakak ni tak koje hape pon takde lagi sedehhhh....hahaha

lieyalatif said...

hahaahahha....gitu laa perjalana hidup...kerja tuk gaji...tapi gaji pergi juaaaa hahaahahah

Fazleyatul Aini said...

berjimat cermat huhuhu

Kakzakie said...

Hari ini baru 13hb.
Kena sabarlah nampak gayannya..

Ibu Lala said...

Betul tu. Terasa lambatnya nak masuk gaji bulan ni walaupun hanya lagi 10 hari.

Ratu Hatiku said...

Lambatnya nak tggu hari tu.... sob..sob..sob....uhuhuh

JR said...

Sakitnya tuh di sini...tuh di dalam dompet yg semakin kering!!

iryanty ahamad said...

redhalah pemergiannya...moga akan datang yang lebih baik..huhu

Mummydearie said...

Nasib baik tau tahun ni I beraya tanpa gaji. Makanya selamatlah wang masih lagi berada di dompet bukannya kembali ke bank *_*

wahida said...

mmg lambat lagi nak gaji...adoiiiii...

che mid said...

Ingatkan apa yang tenang di sana tu ha ha...

Deanna Morni said...

kena berjimat cermat bulan ni...tp gaji dh nk mai dah...sabaq naaa hihih

Puan Wawa said...

hahaha.. macam comel je, statement tu.. hihi

betul tu, memang kena jimat.. selain tu, kte kena cari income tepi sebagai back up..")

Khai♥Rin : anies said...

yap...hakikat yg begitu perit tp harus diterima

Kira Sakura said...

nak tunggu gaji lambat lagi kan? jenuh counting day ;')))))

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...