Followers Remaja Purba

Saturday, August 8, 2015

Ligat mencari idea..


Kepenatan dengan rutin harian menyebabkan rasa malas nak keluar rumah..
Nak berehat bersantai layan filem Hindustan sambil mengunyah popcorn..
Tapi itu semua khayalan semata..
Hujung minggu ni perut aku tak dapat berehat dengan sempurna..
Ada je jemputan dari kengkawan..
Punah sekejap program diet aku..

Tadi..
Lepas makan tengahari.. pekena pulak kambing bakar..
Buat mata ni memberat je rasa..
Ish.. tak boleh jadi ni.. kena lakukan sesuatu ni..
Ligat mencari idea nak buat apa..


StatusHati: Dekat.. berhampiran.. tapi terasa jauh..



7 comments:

Noor Najwa said...

blogwalking sambil follow sini
muslimahsejati96.blogspot.com

Amanda Suria said...

I ni lagi la..tgh x sht...darah naik lagi

paridah said...

sedapnya kambing bakar xpernah rasa lagi.

Pha Is said...

pergh.. kambing.. jeles betul.. hehehe

kisah earty said...

Amalkan minuman detox.. tak diet pon takpe.. :)

Mummydearie said...

I ni kan bulan puasa turunnya sikit. Lepas habis puasa, of courselah nak naik penimbang pun gusar. Nanti-nantilah lepas ni sambung program diet :)

Kira Sakura said...

hihihihihi kira kalau kata dah berat mata tu memang ape pun tak boleh lawan lagi dah :p

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...