Followers Remaja Purba

Thursday, August 6, 2015

Apa saja boleh berlaku..


31 hari.. puas berkasih-sayang dengan Julai..
31 hari.. akan bersama pulak dengan Ogos..
30 hari.. sabarlah wahai September..
31 hari.. tak sabarnya rasa hati nak menemuimu Oktober..
30 hari.. arah perhatian cuba dialih oleh November..
31 hari.. sepanjang Disember..?


Ogos hingga Disember..
Tak sampai 5 bulan dari sekarang..
Sebelum hadirnya 2016..
Apa saja boleh berlaku..
Biarlah yang baik-baik.. yang elok-elok je terpampang terbentang depan mata..
Moga DIA permudahkan rutin harian kita..


Alhamdulillah dak Nuha semakin baik..
Terima kasih pada semua yang mendoakan..


StatusHati: Awak.. :(


16 comments:

Malinda said...

syukur dak nuha makin sehat...masa sekarang terasa cepat sanat berlalu dik sampaikan tak terkejar..

Nurzakiah Hanum said...

ala comelnya dia

MILx HASHIM said...

SEMOGA AKAK TABAH SABAR DALAM APA JUA DUGAAN MENDATANG > http://jmbelog.blogspot.com

lia ummiirfan said...

cepat je kan masa berlalu, dah abes setengah tahun dalam 2015

ummi aqilah (LM) said...

Moga semuanya baik2 saja. InsyaAllah..

norhidana miswan said...

cpt betul masa berlalu ye kak...

gws bt nuha... musim kot kak... aiyan pun dmm jgk tp dedar2

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Kejap saja masa berlalu...

Nor Azimah said...

Masa depan yg sgt singkat..

paridah said...

masa cepat berlalu membawa semua kisah kita dilipatan notanya..

Nasz said...

betul tu. masa semakin laju dan kita seperti tidak sempat mengejarnya. pejam celik pejam celik dah bulan ogos sekarang.

jemput ke blog saya : http://www.nasznadzeri.com

AMIIZAA said...

alhamdullilah nuha semakin sihat:)

Nazlee Ismail PCL said...

emmm banyak benda tak capai lagi, dah ogos nak habis masuk september..Akhir Disember pasang azam baru begitulah selalunya.

tiga lalat said...

mugo selamat semuanyer ;p

iryanty ahamad said...

pejam celik...sepantas kilat masa berlalu..banyak benda belum selesai lagi...

Mummydearie said...

Sekejapkan dah masuk separuh kedua 2015. Pejam-celik, pejam-celik, cepat betul masa berlalu. Nak merenung ke belakang tak tahulah apa yang dah dibuat!

Kira Sakura said...

Alhamdulilah moga sentiasa dipermudahkan Allah amin amin

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...