Followers Remaja Purba

Friday, August 21, 2015

Sesuatu perlu dilakukan..


Bila stamina makin berkurangan..
Sesuatu perlu dilakukan..
Tenaga perlu di re-charge..
Bersenam..
Jogging..
On off.. on off..
Kejap buat.. lama aku senyap..
Ishh... tak boleh jadi macam ni..
Kena 'paksa' jugak ni.. kalau tak.. makin 'berat' badan ni..

I don't like blue but I need you..


eemm.. ada juga yang komen..
Selain faktor usia.. kena ambil juga supplement..
Ok.. part ni lagilah culas..
Jangan kata supplement.. nak makan ubat waktu sakit pun aku mengelat..
Aku nak 'tancap' 'modified' sikit.. dah macam nak modified kereta.. kehkehkeh..
Nak bagi nampak solid sikit.. takmo mengelebeh longgar sana sini..
'Jangan sekadar berkata-kata.. tapi hasilnya takde..'
Aku yakin aku boleh.. kena letakkan sasaran.. barulah nampak hasilnya..



last but not least..
Buat yang merindui dak Nuha..



StatusHati: NakKurus kenalah usaha lebih..


11 comments:

Saniah Ahmad said...

hahaha macam terkena je hihi,, nak kurus tapi tapi tapiiiii hihihi,,,

lia ummiirfan said...

u go girl! chaiyokk

Nurzakiah Hanum said...

tomeinya diaaaaaaaaaaaaa

Yana Yani said...

saya sendiri pun dah lama tak bersenam
bab supplement pun sama, memang tak sentuh...hehe
apapun, semoga berjaya ye

Kakzakie said...

Ewah... makin cantik budak Nuha ni tau:)
Ala kakak pun jogging macam main cak-cak-ba juga

Falsya said...

chaiyok kak chaiyok!..jom kite sesama kurus..ehh, hahahaah

paridah said...

RAJIN BERSENAM AI MESTI KEMPIS HBS.

iryanty ahamad said...

moga berjaya untuk kurus..nak kurus kena displin kan selera makan

norhidana miswan said...

gogo cayok kak.... akak yg kuyus pun bz nk kuyus lg ek... heheheh

Amy J said...

in shaa ALLAH yakin boleh!! chaiyook.. comel Nuha hehehe

Qaseh Vee said...

saya lbh percayakn senaman berbnding supplement ...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...