Followers Remaja Purba

Thursday, April 9, 2015

Dia muncul semula selepas lama menghilang..


Aku tak tahu nak cerita macam..
Buka tutup.. on off aku buat pada teratak aku ni..
Hari ni aku tak tahu apa sindrom yang datang menyerang aku..
Langsung tak boleh nak tepis..
Menjadi-jadi tahap kemalasan nak update kat sini..

Delete.. padam.. je kerja aku hari ni..
Ni pun aku gagahkan jugak dalam percubaan untuk update..
Janji ada lebih dari 50 patah perkataan..
Dah macam nak buat rumusan dalam karangan sekolah pulak..

Selak dalam draft ada je draft yang tak ter publish lagi..
Sampaikan ada yang dah basi..
Lagilah malas aku nak bercerita..
Sudahnya..
Haa.. macam yang korang baca ni lah sudahnya..
Takde isu semasa.. takde cerita hot.. takde cerita mengenai petua.. kisah makanan jauh sekali..

At the end.. bila baca balik.. ok done.. aku takmo delete apa yang aku dah taip kali ni..



psstt: Biarlah aku sejuk sendiri walau dalam hati nak orang pujuk diri ini..


10 comments:

  1. awat ni cheq..jgn panas panas hehe

    ReplyDelete
  2. Salam. Hee mak citerla psl madu bernyawa tu lagi ;p

    ReplyDelete
  3. hehehe kadang2 mmg gitu... nk wat camne kan

    ReplyDelete
  4. Assalam aiza,
    tenangkan ati dulu naaaaaaa
    kekadang sebab menyimpan dalam hati tu yang jadik tak keruan tu
    kangan majuk lelama naaaaaaaaa :)

    ReplyDelete
  5. Kalau dah malas apa pun tk jadi..saya pu dh malas juga semenjak dua menjak ni.

    ReplyDelete
  6. meh2 SA pujuk..jom makan cendol jom....

    ReplyDelete
  7. Penyakit M ni dia datang slowly, slowly. Bila dah bersarang, memang habislah :)

    Takpa, take your time. Bila ada mood dan rasa nak berkongsi cerita, bolehlah update 24-7!

    ReplyDelete
  8. kak... sama lah. rasanya rata2 blogger memang ada penyakit ni... sometimes hihihihi

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...