Followers Remaja Purba

Wednesday, April 22, 2015

Gara-gara merajuk.. lapar semalaman..


Semalam..
Dalam keadaan tak larat nekad balik awal..
Dah tak boleh tunggu waktu balik kerja.. memang dah tak boleh fokus dah aku rasa..

Alhamdulillah..
Perjalanan balik semalam dipermudahkanNYA..
Di rumah pun sama..
Dapatlah aku rehat sejam lebih sebelum mulakan balik rutin harian..
Itupun makan ubat.. kalau tak.. memang terbaring semalaman aku rasa..

Cuma sedikit merajuk dengan hubby..
Ingatkan dapat gedik manja dengan hubby, mintak hubby masak..
Rupa-rupanya tak.. aku yang kena masak.. uwaaaa..
Alang-alang merajuk.. aku merajuk terus takmo makan..
Amik ko.. lapar semalaman.. siapa suruh merajuk.. kehkehkeh..


Hari ni dan esok aku terlibat dengan Taklimat 1PP di tempat kerja..
Jadi.. siang blog akan kurehatkan sekejap..
Kita jumpa malam nanti ye..


 
dak Nuha balik kampung tinggalkan ibu.. sobsobsob..


Pagi tadi dak Nuha ikut hubby bawak balik kampung..
Ok.. sunyilah rumah dari tangisan dak Nuha..
Kalau tak.. asyik kena sakat je dengan dak Adik..
Malam ni tak lenalah aku jawabnya..
Bantal peluk kecik dan besar takde.. wakakaka..
Terasa lambat nak tunggu esok.. Jumaat apatah lagi.. huhuhu..



psstt: Perhatian dah beralih arah ke..??



12 comments:

Nurzakiah Hanum said...

ala cianya

Amanda Suria said...

Merajuk lagi...kan rugi....nuha balik kg...alahaiiii....tinggal la mama sorang eh...

Sham said...

sabor cik kak sabor...ngeee...

Kakzakie said...

Itulah ruginya kalau merajuk - kan dah lapar..

Nuha balik kg tak ingat ibu dah:)

Kakcik Nur said...

Hahaha.. rugi juga merajuk ni kan? :)

ahmad janu said...

kentaki!!

JR said...

Kalau saya merajuk makan waktu makan malam isteri mesti tak perasan punya sebab sejak 3 tahun lepas saya sangat-sangat jarang makan malam...

Daddy Ziyyad said...

hahahaha...org merajuk, selalu lapar!

Aziela said...

Sedap pulak nampak kepci Nuha...

Mummydearie said...

Ish, Aiza.. saya memang tak boleh tidur kalau dua-dua bantal peluk takda kat rumah. Terkujat-kujatlah nanti mata ni tak boleh pejam :)

Itulah siapa suruh merajuk. Kan dah kelaparan. Kalau sayalah, saya mencemar maruah buka peti sejuk masa semua orang dah tidur. Lapar punya pasal :)

Kira Sakura said...

kita ni selalu mcm tu kan. mogok mogok pastu perot sendiri lapar tergedik2 huuuu

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam aiza,
he3
iols pernah mogok lapor sekali sajork
last2 hubby paksa makan tetengah malam he3

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...