Followers Remaja Purba

Thursday, April 23, 2015

Bila ada dan bila takde..


Bila ada.. macam Tom and Jerry..
Bila takde.. sunyi pulak rasa..
Inilah keadaan bila hubby bawa dak Nuha balik kampung..

Dak Kakak dapat rehat dari kena jaga dak Nuha..
Dak Adik tak dapat nak menyakat dak Nuha..
Gelisah aku bila bantal peluk kecik besarku takde..
Tak cukup tidur lagi aku..
Pakej migrain dan sakit perut yang teruk..

Semalam..
Taklimat 1PP diteruskan untuk hari kedua..
Hanya mereka yang berkaitan sahaja hadir taklimat tersebut..
Selesai taklimat tersebut.. kerja hakiki menanti..

Setakat ni..
Condition diri aku agak ok..
Tak seteruk macam semalam dan kelmarin..
Apa yang pasti..
Puas kugomol bantal peluk kecikku malam tadi..
Ajak chit chat sampai akhirnya aku bercakap sensorang..
Rupa-rupanya dak Nuha zzzzz..
Bantal peluk besar harap bersabar ye..



psstt: Bila dah delete baru rasa menyesal.. at the end.. jadilah seperti sang pungguk rindukan bulan..


10 comments:

Aziela said...

Kalau Nuha dah besar, kenalah dapatkan bantal peluk baru

aTieYusof Family said...

Salam Jumaat...memang rindu tak tertanggung klu berjauhan dgn anak ni..huhu

Puan Kutu said...

anak kecik manja klu takda memang teringat teringat la kan

JR said...

Bila dia balik nanti terubatlah rasa rindu itu...

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Pha Is said...

macam budak2 yg mak saya mengasuh ni la.. hehehe

Kira Sakura said...

hahahahha sebab tu kira tak pernah izinkan abi uwias nak bawak uwais balik penang. boleh demam rasanya nanti huuuuu

amirah said...

kan kan,...bila takde rasa mcm sunyi rindu aje..kalo ada mcm nak bergaduhh aje..hehehe

paridah said...

esok lusa hilnglh rindu tu tapi xtertahan menanggungnya kan..

Mummydearie said...

Bab menggomol tu memang bestkan. Rasa tak mahu lepas, tak mahu bangun dari katil.

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...