Followers Remaja Purba

Saturday, April 11, 2015

Ini bukab sebab dihargai atau tidak


Bertahun aku sabar..
Entah sampai bila sabar ni boleh bertahan..
Bukan sikit ruang masa dan tenaga aku curahkan..
Ini bukan sebab dihargai atau tidak..

Jangan sampai satu tahap aku usaha ke arah itu..
Sebab..
Bila aku dah usaha ke arah itu.. aku takkan berpaling lagi..
Dan aku takkan sesekali menyeral..



psstt: Sekadar meluah rasa yang tak dapat diluahkan..



14 comments:

TiranaAduka said...

salam....

Lama rasanya tu....
erm....kata orang bersabar itu ada tahapnya....bersabar sedaya yang mungkin....

Ann Ishak said...

banyak2 bersabar ye

tiga lalat said...

Salam. Hee bengang mak kanns ;p

Sham said...

Ilek sis ilek...tp elokla luahkan perasaan tu jgn simpan2 nnt stress berasap kepala wo...hee

ewanthology said...

moga moga kembali tenang selepas diluahkan.

Puan Kutu said...

rileks grader rileks brader,hehe gurau je!

Gee Lion said...

Harap dah terluah selepas penulisan ini yer kak aiza ^_^

fRaMe+LenSeS said...

huishhhhh... awat tu kak. serius bunyinya..

idzwa kamaruddin said...

ermm..erm...

Kniedaz said...

Selagi boleh sabar, sabar la..tapi kalau lebih baik bersemuka dan luah, luahkan lah...

Mummydearie said...

Salam Aiza,

Dah kenapa ni? Bunyi macam tak puas hati akan sesuatu aje. Hidup ni dugaan. Semoga masih boleh bersabar dengan apa sekalipun rintangan yang melanda ya.

Kesuma Angsana said...

apapun doakn yg terbaik yer !

Kira Sakura said...

huuuu parah bunyi nya ni kak. mendoakan akak dapat jumpa jalan keluar yang membahagiakan semua yg terlibat aminnn

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam aiza,
waaaaaaaaaa
berkias ni
makan dalam

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...