Followers Remaja Purba

Sunday, April 19, 2015

Tak mampu melawan ketagihan..


Hujung minggu..
Penat..
Terasa letih..
Tapi puas hati..
Sekurang-kurangnya bersih dah.. rak peralatan dapur MIL..
Hasil kerjasama hubby dan adik-adik hubby..

Sebagai rewards..
Kari Kambing yang dimasak oleh Chef Hubby.. sponsor by SIL..
Memasing ketagih kambing.. kehkehkeh..
Seronok bila hampir semua ipar-duai dan anak-anak buah ada sekali..
Walau hanya sekadar makan tengahari..

Nampaknya lepas ni..
KAMBING akan jadi antara menu utama bila adanya aktiviti bersantai bersama family di kampung..



psstt: Usah dikenang pada kisah semalam andai ianya membawa duka dalam hati..




11 comments:

iryanty ahamad said...

:-)) wah kambing lagi....yan kalau masaka kambing suka bahagian se rangka..sedap
.lembut

Nor Azimah said...

Kambing panggang lawan sos lada hitam..mmg lejen:-)

Rai OurKizuna said...

kambing~!!!

Mona Lea said...

sedapnya kambing bila masak kari pekat. lama dah tak memasak kambing ni

nusha fasha said...

Sdpnyaaa kambinggg...

aTieYusof Family said...

perhh kambing?? hehe.. sedapnya.. rajin2 semua membantu ye..:)

Fazleyatul Aini said...

saya kalau makan kari kambing mesti pening. tapi kalau grill ok plak. ngengada btol hihi

Kniedaz said...

Saya suka kambing juga ^_^

norhidana miswan said...

kalu kt umah... depa suke lambchop... kalu msk compom abis... adik punyalah minat berselera dia mkn...

Mummydearie said...

Saya ni tak makan daging kambing tapi banyak kali juga cuba nak makan. Asal makan teringatkan kambing je, terus hilang selera. Kalau tak ingat, boleh pulak masuk mulut macam biasa!

Amanda Suria said...

Buat BBQ if xde kambing mcm x sah...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...