Followers Remaja Purba

Saturday, April 18, 2015

Tempahan Nasi Ayam



Alhamdulillah..
Rezeki dihujung minggu..
Tempahan Nasi Ayam untuk birthday anak kawan Hubby..
Kukorbankan masa bercanda dirumah..
Sebaliknya berkampung di rumah MIL untuk tempahan tersebut memandangkan member Hubby tinggal di P.J..


Terlupa nak ambil gambar nasinya..


Bila dah alang-alang berkampung di rumah MIL..
Tak usahlah nak verangan nak berdiet bagai..
Ada je halangannya..
Apa yang pasti.. bila Hubby dah bersilat di dapur dan aku sebagai assistant chef, memang kenyang sebelum makanlah jawabnya..
Memang tak boleh elak kalau berkampung di rumah MIL..
Dapur kami yang conquer bagi MIL rehat sekejap..
Itulah punca kuasa dua bila berat aku naik kembali..

Hujung minggu yang mengasyikkan tapi aku rasa bersalah sangat dengan usaha yang aku sedang buat makin merudum..
Moga aku tak terus tertekan dengan keadaan aku ketika ini..



psstt: Minggu depan ada lagi tempahan..

last psstt: Ada sesiapa nak order selain dari menu ni pun boleh.. just PM me.. area Klang Valley.. ;)

10 comments:

  1. Salam. Hee sedapnya nasi ayam ;p

    ReplyDelete
  2. memang kena korbankan waktu bercanda...nak pendapatan lebih, kena kerja lebih ye takkk... hehe

    ReplyDelete
  3. ala anggap je la bila balik rumah MIL tu cheat day..diet diet jugak,jangan sampai hilang nikmat makan tau!

    ReplyDelete
  4. ala anggap je la bila balik rumah MIL tu cheat day..diet diet jugak,jangan sampai hilang nikmat makan tau!

    ReplyDelete
  5. sedapnya..homemade nasi ayam, kualiti terjamin..

    ReplyDelete
  6. Oh, ada ambil tempahan nasi ayam rupanya! Sedapnya walaupun baru tengok gambar aje!

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...