Followers Remaja Purba

Thursday, February 19, 2015

Selamat Tahun Baru Cina 2015


Malam tadi meriah kedengaran dari kejauhan dengan bunyi mercun sempena perayaan Tahun Baru Cina.

Alang-alang langsung tak boleh tidur ni, meh kita update blog sekejap..
Tadi beria-ia nak update blog..
Bila dah buka, hilang fokus nak mengarang..

Pukul 4:14am..
Mata ni masih gagah bertahan..
Tabik spring aku berikan..
Jemari pulak dah naik lenguh dok menaip..

Aku sedih sebab tak dapat balik kampung kali ni..
Dari awal aku dah rancang.. tapi gara-gara masalah yang melanda, terpaksa kubatalkan..
Kupujuk hati.. seperti entry semalam..


psstt: I miss u.. I need u..


4 comments:

Ibu Lala said...

Akk dah selamat kat kg sejak selasa. Sabtu nak balik kl dah.

ewanthology said...

duk umah je la..nak kuar pun jalan jem jeee

asyifa mustaffa said...

Jiran keliling smua cina...tahan telinga jer ni...tak ckup mlm tdi...dia smbung pagi...ptg ni pun bole smbung bakar lagi...sabar je lah....

Najib Ariyan said...

Selamat Tahun Kambing yer.... yummm best nya lamb chop... hehehe

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...