Followers Remaja Purba

Sunday, February 8, 2015

Aktiviti luar dibatalkan bila anak-anak tak sihat


Kejap lagi nak bawa anak-anak pergi klinik.
Batuk dan selesema dan mula menyerang dorang ketika ini..

Dak Adik yang teruk..
Bukan setakat batuk dan selesema, sekeliling leher dengan belakang badan dia merah-merah..
Mengadu gatal lagi kat aku malam tadi..
Apalah yang anak bujang aku sorang ni dah buat agaknya..

Dak Kakak mengadu.. 'Ibu, kakak rasa tak sihatlah ibu..'
Dak Nuha.. setakat ni Alhamdulillah takde apa-apa..
Tapi bila Kakak dengan dak Adik mengadu tak sihat dia pun sama merengek kata demam.. alahai Nuha.. Nuha..



psstt: Bosannya bila tak dapat nak melasak seperti biasa ni..



7 comments:

CikSiti said...

alahai siannya..get well soon semua=))

JR said...

Sekarang musim panas di Utara, ramai yg demam. Perlu banyak minum air dan banyak mandi...

Amanda Suria said...

Moga keduanya cpt sembuh ye ..

dorsett pink said...

Semoga cepat sembuh ya.. inshaAllah

Bunda a.k.a KN said...

Salam .

Memang betul sekarang ni musim panas dan kering. Jangan biarkan anak2 kecil terdedah cuaca panas...

Bagi banyak minum air kosong...

Mummydearie said...

Kena jaga juga si kecil tu takut kena tempias tak sihat abangkakaknya. Biasalah budak baya Nuha ni, suka betul nak copycat!

Kira Sakura said...

musim kan huuuu

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...