Followers Remaja Purba

Friday, February 13, 2015

Ruang itu sentiasa ada..



Selagi boleh sabar.. bersabarlah..
Selagi boleh diam.. berdiam dirilah..
Selagi boleh tahan.. bertahanlah..
Semua dugaan dariNYA..
DIA tahu apa yang kita rasa..

Percayalah..
Ruang itu sentiasa ada..
Perhatian diberikan bukan bermakna ingin mengongkong..



psstt: Kurang sihat.. suara tiada..



10 comments:

Aziela said...

Aiyooo...Ai pula dah x sihat yer. Bila sampai suara takder, mesti nak bernafas pun rasa penat jer kan. Kena rehat banyak, makan ubat yer.

eMMe said...

cepat sihat aiza... sakit itu penghapus dosa2 kecil kita, InshaAllah...

rajin2 la makan ubat..nak cepat sihat kan.. sian anak2..mesti rasa lain kalo mamanya tak sihat...

AMIIZAA said...

salams aiza,

moga cepat sembuh....minum air masak banyak:) musim panas kan skrg...

eima said...

kite pun batuk2 lite2 .... mls nk mkn ubat hahaha

norhidana miswan said...

jgn lupe mkn ubat kak n berehat... moga cpt sihat

Rinna said...

Biasa laa musim org demam..

Kakzakie said...

Sabar bukan bermakna kalah sebab ada saham besar menanti dihujungnya..

Amanda Suria said...

Ayat2 tu mcm kena dgn apa yg berlaku pada I skrg ni...mmg tension tp bab kerja la...
Mcm x leh terima the way my bos treat me...dh macam pecacai dh cuma x angkut najis je..

Pha Is said...

smoga suara cepat kembali seperti sediakala..

Mummydearie said...

Terlebih makan limau ke, Aiza? Moga suara cepat datang kembali. Susah juga kalau ada suara husky-husky gitu. Takda suara lagilah susah!

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...