Followers Remaja Purba

Saturday, February 7, 2015

Sakit Pinggang malam Jumaat..


Akhirnya.. malam kelmarin..
Sakit pinggang kembali menyerang..
Aku tak tahu nak gelak ke nak menangis..

Nak buat apapun tak selesa..
Pergerakan jadi terbatas..
Kemuncaknya.. malam tadi hubby temankan ke klinik..

Malam tadi..
Jangan kata nak picit tekan lappy.. Nak hadap tengok tv pun tak larat..
Bagus jugak aku tidur awal, dapat rehat lebih lama dari biasa..
Kalau tak..
Selagi jarum jam tak menunjukkan pukul 1 @ 2 pagi..
Selagi itulah mata ni tak mahu lelap..


Hari ni..
Berehat sambil layan Maharaja Lawak Mega Akhir 2014..
Orang lain dah tahu keputusannya, aku baru nak tengok..
Tahniah buat semua..
Kalah atau menang tetap ada habuan buat semua..
kecik atau besar je jumlahnya..



psstt: Segala aktiviti lasak terpaksa dihentikan buat sementara waktu..



8 comments:

ahmad said...

Semoga cepat sembuh..

Singgah sini

https://www.blogahbar.tk/2015/02/belajar-seo.html

https://www.bajusweetmuslimah.tk/2015/01/malaysia-best-blog-2015.html

JR said...

Sakit pinggang mlm Jumaat? Mlm Jumaat tak boleh buat akviti lasak sangat....hehehe..

❤Kamsiah❤ said...

akak dulu sakit pinggang agak teruk...pi cucuk kat klinik tak ok jugak...last2 pi berururt baru ok...

Nizam.Ariff said...

Semoga cepat sihat....

dorsett pink said...

Akak tido jam 1 pagi hari2?? Hebatt., bangun plak awal kan..

Al Kisah said...

get well soon.. tajuk lain macam je.. bykkan berehat dan bersenam

Mummydearie said...

Moga cepat sembuh. Tak boleh bayangkan kalau kena sakit pinggang ni. Azab alahai. Awat you tidur lewat sangat? Memang dah biasa ke tidur pukul 1-2 pagi?

Kira Sakura said...

hebat betoi akak boleh tahan tak tido sampai 1@2 pagi. kalau kira alamat mata tak boleh nak tahan dah la. pesen tido awal. hihihihi

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...