Followers Remaja Purba

Monday, February 9, 2015

Antara Kerja, Cuti Rehat dan Cuti Sakit


Hari ni mak budak cuti rehat bagi menjaga dak Kakak dengan dak Adik yang dapat cuti sakit daripada doctor..


Dak Kakak kena amik neb.. tengahari semalam..


Dak Kakak nampak ok sikit berbanding semalam..
Dak Adik je kena pantau lebih..
Bukan setakat batuk dan selesema, naik ruam dekat badan dia..
Dalam masa yang sama, aku juga dapat rehatkan diri..
Gara-gara sakit pinggang sejak minggu lepas..



psstt: Aktiviti lasak masih tergendala buat sementara waktu..



18 comments:

Daddy Ziyyad said...

dak kakak ada asthma eh?
syafakallah..

Nurzakiah Hanum said...

semoga semuanya kembali normal

norhidana miswan said...

alahai dugaan awal tahun yek kak, aiyan pun minggu lps tak sihat jgk...

moga cpt sihat utk dak kakak n dak adik yek

eika_jps said...

semoga cepat sembuh....cuaca skrg panas tu yang pakat sakit...jgn kata budak2...mak budak pun sakit...huhu....mcm sama ja kita sakit pinggang....mummy sakit sbb angkat almari nak buat HULK kononnya...last tanggung sendiri...

JR said...

Aktiviti lasak boleh ditangguh ke hari lain bila dah sihat. Semoga semuanya cepat sembuh..

idzwa kamaruddin said...

alahaiiii jaga diri semua.

iryanty ahamad said...

semoga anak2 cepat sembuh...

Kniedaz said...

semoga cepat sembuh ya...

Falsya said...

alahhaaaiii siannye kakak...get well soon okayh..take care..

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Semoga semua cepat sembuh ye.. dah musim demam pulak sekarang ni..

Aziela said...

Ada hikmah dalam ujian ni...Insya Allah.

Amanda Suria said...

dak kakak ada asthma ke?naik ruam2 kenapa? campak? alahai..get well soon ye anak2...psstt hadiah dah sampai ke?

Sham said...

Benda2 cmni la paling mrunsingkan kita kan...hermm moga2 cepat sembuh..

Kakzakie said...

Alahai kesiannya..
Harap-harap terus beransur sembuhlah. Nuha tu tak sabar tunggu kakak sembuh nak mainlah ye.

Ibu Lala said...

Moga anak beranak cepat sembuh yek. Kesian bila ada yg x sihat

Mummydearie said...

Semoga anak-anak Aiza sembuh seperti sediakala. Susah kalau anak-anak tak sihat ni. Dak Nuha tu bukan main macam happy je. Pembantu doktor ke apa tu?

Kira Sakura said...

kesian tengok dak kakak kena ambik neb tu huuuu. alhamdulilah dia dah sembuh sikit

Puan Kutu said...

Kesian dak kakak dengan dak adik..moga cepat sembuh..ibu pun boleh naik kerja semula

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...