Followers Remaja Purba

Friday, July 25, 2014

Sempena Aidifitri kali ini



Hari ni hari terakhir aku bekerja sebelum bercuti panjang sempena Syawal yang bakal menjelang tiba..

Persiapan raya..
Aku belum bersedia.. biasanya saat-saat akhir baru terkial-kial nak mengemas packing apa yang perlu di bawa balik kampung..
Mood nak beraya belum sampai ke hati aku lagi.. aku memang macam ni..
Mungkin dah puas masa zaman sebelum jadi mak budak dulu excited bersemangat nak sambut raya..
Sekarang.. keutamaan untuk anak-anak..



Duit dan sampul raya dari tempat kerjaku..


Sebahagian dari tukaran duit raya..
Belum ada mood nak isi dalam sampul raya.. ---> bagi gitu je boleh tak.. 


Tahun ni kuih/biskut raya aku memang tak beli.. ini pun bos yang bagi..




Jadi sempena Aidifitri kali ni..
Mak budak a.k.a Remaja Purba dan keluarga mengucapkan..
Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri buat semua..
Moga selamat perjalanan pergi dan balik ke destinasi kengkawan semua..
Panjang umur kita berjumpa lagi..






psstt: Setiap hari adalah sangat bermakna buat kita semua.. jadi hargailah apa yang terhidang di depan mata..



11 comments:

ewanthology said...

mood cuti raya dah sampai. ... mood kerja dah hilang..heehhe

JunAina said...

Selamat hari raya maaf zahir dan batin dari akak jugak. Samalah kita tahun ini kemeriahan lebaran terasa kurang pulak tetapi persiapan untuk anak2 tetap berjalan spt biasa.

Mar Mansor said...

selamat hari raya aidilfitri!!

Aziela said...

Akak raya 2 hari jer. Raya ke tiga dah kerja semula. So, takder persiapan juga sebab takder kat rumah. Dok sibuk nak menumpang rumah mak dan rumah mommy jer...hehehehe

imm said...

salam aidilfitri ye..thanx singgah blog kita semalam :)

imm said...

salam aidilfitri ye..thanx singgah blog kita semalam :)

imm said...

salam aidilfitri ye..thanx singgah blog kita semalam :)

yana yani said...

selamat hari raya aidilfitri
kita orang sekampung rupanya...hehe
saya duduk di rantau panjang
mak mentua kat kg sg serdang
meh ler datang beraya =)

apapun selamat hari raya aidilfitri =)

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin yer.

QasehnyaRania said...

tart nenas

saya raya di kl je.x blk kg.teman cik suami yg kena duty .hukhuk

QasehnyaRania said...

tart nenas

saya raya di kl je.x blk kg.teman cik suami yg kena duty .hukhuk

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...