Followers Remaja Purba

Friday, July 18, 2014

Migrain menyerang..




DIA tidak akan memberatkan kita dengan ujian andainya kita tak mampu untuk melepasinya..


Sabar.. kuatkan semangat..
Hanya ujian kecil yang diberikanNYA untuk aku hari ni dengan serangan migrain..
Moga cepat sembuh hendakNYA..







psstt: Mungkin DIA bagi kita untuk melihat apa yang terbaik dalam hidup sebab hidup tanpa ujian tak bermakna untuk kita sebagai insan..



8 comments:

Nurzakiah Hanum said...

banyakkan berdoa ya

Acik Erna said...

semoga cepat baik Aiza..in syaa allah 9/10 hari je lagi kita dibulan Ramadhan

yana yani said...

saya dulu juga pernah diserang migrain teruk
saya sampai hilang daya penglihatan
untuk sebelah mata
doktor siap suspek tumor

tapi sebenarnya migrain
kena banyak makan benda manis
tapi semulajadinya macam buah ke

amirah said...

moga cepat sembuh ye ai...

ewanthology said...

moga cepat sembuh

Nafira usof said...

semoga cepat sembuh yer~
kena banyak rehat tu.. :)

salam kenal dr saya~

JR said...

Saya juga dulu sering diserang migrain, sehingga pernah sekali tak dapat bangun langsung kerana rasa kepala macam nak pecah...Tapi sekarang dah tak kena migrain lagi, mungkin dah jemu kot asyik hinggap di kepala saya...Semoga Aizamia cepat sembuh....

Aziela said...

Kena rehat banyak2 tu dik. Awak ni aktif sangatlah akak rasa. Penat tu...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...