Followers Remaja Purba

Wednesday, July 2, 2014

Semalam aku di PPUM


Mencari idea untuk berbuka..


Pagi semalam aku di Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM).. atas tujuan mendapatkan rawatan akibat 'kecederaan' pinggang yang aku alami..

Biasanya bila dah tak mampu nak menahan sakit baru aku 'menyerah diri' di hospital..

Andai sakit ni masih berterusan dalam masa terdekat ni aku akan rujuk semula di hospital.. sebab biasanya selepas hampir seminggu sakit pinggang ni akan pulih tapi tidak pula kali ni..

Hari ni aku cuti rehat..
Hubby cakap 'cuti atau tak.. sama je keadaannya.. tak jugak dapat rehat.. macam mana nak baik..'



psstt: Hari ni aku nak cuba buat Puteri Mandi..



15 comments:

azieazah said...

Kita kalu dah biasa buat kerja, sakit pun bangun gagah nak masak nak mengemas, kan?

Get well soon. Have a good rest ok.

Nurzakiah Hanum said...

get well soon

Cik Asma BLuppy said...

semoga cepat sihat kak.

Aziela said...

Ai, sakit pinggang kenapa? Slip disc ke?

Rehatlah banyak2..... nanti lambat pula nak sembuh...

Nizam.Ariff said...

Puteri mandi tak sama dgn badak berendam ke?
Bukankah berendam itu aktiviti mandi manda juga?

Take care your health ya...

Nizam.Ariff said...

Puteri mandi tak sama dgn badak berendam ke?
Bukankah berendam itu aktiviti mandi manda juga?

Take care your health ya...

amirah said...

semoga cepat okay ye ai...

puteri mandi? lahaiiii sedapnyaa

idzwa kamaruddin said...

ala nak puteri mandi!!

faraherda.razalan said...

Adoi! Moga lks sembuh.

Puteri mandi adalah fav sy! Dappp!

Kakzakie said...

Dah sakit tu masih nak buat puteri mandi lagi.. kena jaga kesihatan. Ada anak, suami dan nak raya dik...

Selamat berpuasa.

Moga cepat sembuhnya.

Haura Marissa said...

get well soon kak :)

Nora Karim said...

Alahai... mmg xboleh buat apa kalaj sakit... better rehat secukupnya... moga segera sembuh ya...

norhidana miswan said...

moga cpt sembuh ye kak...

Rai Ourkizuna said...

ala..saya pun terliur puteri mandi..

rehat2 banyak2 kak..

Rosniena said...

makan le jus sis, its organic and better to cure.painkiller not good dan le jus is natural painkiller

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...