Followers Remaja Purba

Thursday, July 3, 2014

Sedang bersilat dengan..




Hari ni kembali bertugas..

Merujuk kepada entry semalam..
Hubby cakap 'cuti atau tak.. sama je keadaannya.. tak jugak dapat rehat.. macam mana nak baik..'


Alhamdulillah.. pinggang aku agak 'stabil' hari ni dan takde jalan senget teruk macam sebelum ni..
Tapi.. tetap belum boleh melasak.. kena kawal pergerakan buat sementara..



psstt: Sedang bersilat dengan kerja hakiki yang ada..





12 comments:

Nurzakiah Hanum said...

alaaaaa

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Bila masuk kerja dari cuti.. memang macam tulah .. kena bertabah saja lah..

Moga cepat sembuh ye aiza :)

amirah said...

alhamdulillah...kurang sket sakitnya ye tak ai..

Rai Ourkizuna said...

laa.. akak tak sihat ya? semoga cepat sembuh kak..

uncle gedek said...

dah tak stabil.... janganlah bersilat...

hehe

Cik Asma BLuppy said...

alhamdulilah. semoga cepat sihat ye.

Kniedaz said...

betul tu...jangan melasak sangat hehe..rehat sama

Yan Ty said...

Buat kerja tu slow2 , kerja takkan pernah habis even kena kejar dateline. Kesihatan didahulukan...

Take care n get well soon!

che mid said...

Takde pun gambar puteri mandi...harap sihat ya, ada banyak keje lagi menjelang raya ni he he

ewanthology said...

buat keje boleh cuma jgn terlalu aktif... sakit baru nak baik.

ANIM said...

kita serupa aiza. semalam kak pun mc sebab sakit pinggang. tapi...takle bersilat dengan kerja..

safurara said...

selamat berpuasa.selamat menyiapkan kerja hakiki.hehehe

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...