Followers Remaja Purba

Tuesday, September 3, 2013

Menerima tempahan makanan..



Tempat: Kota Damansara..
Masa: Makan Tengahari..
Hari: 31 Ogos 2013
Menu: Nasi Tomato, Ayam Masak Merah, Kari Daging, Jelatah dan Kerabu Mangga..


  • Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar walau menghadapi krisis air ketika itu..
  • Terima kasih pada beliau yang sudi menempah makanan dengan hubby..

Ayam Masak Merah..


Kari Daging..


Jelatah dan Kerabu Mangga..
Nasi Tomato lupa nak amik gambar..




psstt: Gara-gara hujan lebat dan angin kencang kelmarin.. hingga ke hari ni talian internet tidak dapat digunakan..

last psstt: Status hari ni.. cuti sakit tapi masih berada di pejabat..



15 comments:

JunAina said...

Ayam masak merah tu nampak sedapppp...

❤Kamsiah❤ said...

tgk kerabu mangga yg tak tahan tu...sedap ratah mcm tu ja..

ArELeEz said...

masyukkkkkkkk..!! hikmah + rejeki di sebalik krisis air. he3..

Kakzakie said...

Hubby Ai tu ada pembantu ke masak banyak-banyak. Atau Ai yg jadi asst. dia..

Asyifa Mustaffa said...

waaaa.....semakin maju ni...:)

Nurzakiah Hanum said...

:)

ummuaidan said...

sedap nampaknya makanan yg disediakan oleh hubbyai tuh..ayam msk merah tuh nampak sedap sgt..

amirah said...

siapa yg tolong masak memasak ni ai? penat ni kalau masak untuk byk2 kan

norhidana miswan said...

rezeki raya +rezeki hari merdeka.... untung akak ek... chef hubby pandai msk mcm2

Knor said...

suka semuanya...tambah kari daging..sedapppp..nya

Daddy Ziyyad said...

jelatah tu acar ke?

suami ada buat kambeng golek tak?

pha is said...

rasa lapar plak tengok gambar2 tuh.. heheh

.:fyzz:. said...

sedap sungguh..tgk.alahai..dapnya

Rai Ourkizuna said...

alhamdulillah..murah rezeki akak..

Puan Kutu said...

Alhmdulillah,murah rezeki

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...