Followers Remaja Purba

Saturday, September 14, 2013

Bukan den sengajo taknak kojo semalam..



Dari rumah menuju ke office ---> Klang ---> rumah ---> office ---> rumah MIL ---> Trauma dan Kecemasan PPUM ---> MIL ---> rumah..



6.30 am ---> Dari rumah ke office..
8.15 am ---> Dari office menuju ke Klang bersama beberapa orang rakan pejabat.. melawat sorang sahabat yang baru atas pemergian abah tersayang petang Khamis lepas.. Al-Fatihah buat arwah..
10.30 am ---> Balik rumah sekejap amik hubby dan anak-anak nak pergi melawat abang ipar suami di PPUM..
11.00 am ---> Sempat singgah pekena cendol doraemon dulu.. ok yang ni aku lupa nak amik gambar.. dah mula penat masa ni..
11.45 pm ---> Hantar dulu rakan pejabat..
12.35 pm ---> Pergi rumah MIL sebab abang ipar hubby dah keluar hospital awal pagi tadi.. nasib baik call rumah MIL..
3.30 pm ---> Kembali semula ke hospital.. Trauma dan Kecemasan, PPUM.. gara-gara perubahan pada abang ipar hubby..
11.30 pm ---> Aku dan hubby balik rumah MIL ambil anak-anak balik rumah.. esoknya dorang sekolah..
1.00 am ---> Selamat sampai di rumah.. penat tak terkata..

Pagi semalam ---> Bawa diri ke klinik untuk dapatkan rawatan.. ---> low blood preasure..


Minta maaf bos besar, bos kecik, anak-anak buah.. bukan den sengajo taknak kojo semalam..





psstt: Bila dapat rehat.. leganya rasa dan bersyukur sangat-sangat..



5 comments:

che mid said...

Pi pekena cendol nabita pulak..

Muhammad Khairuddin Lim said...

sabar je lah...moga sihat.

Farah said...

dugaan betul..banyakkan bersabar dan rehat secukupnya ye :)

pha is said...

penat sampai darah rendah.. wow.. banyak2 rehat yer..

hainom OKje said...

Kalau tak sakit betul takkan kita nk MC kan AM....kang pengsan kat office boss jugak yg susah hehe...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...