Followers Remaja Purba

Thursday, September 26, 2013

Bersama Master of Coaching..




Disebalik kursus yang telah aku hadiri baru-baru ni..



Terima kasih pada seorang rakan yang menghadiahkan buku ini..



Dr. Shaker Mustafa yang berpengalaman luas dalam bidang 'coaching and mentoring'


  • 'coaching' - mengeluarkan kekuatan dan mencungkil kemampuan..
  • Bila kita kena yakin, ia akan meningkatkan lagi potensi diri..
  • Melakukan sesuatu dengan bersungguh-sungguh akan membuahkan kejayaan yang lebih hebat..


psstt: Banyak ilmu yang kami dapat dari beliau sepanjang kursus tersebut..



13 comments:

アヌム said...

wah best dpt g kursus ni ye.

Ρυαи Gојεѕ said...

seronok kalau sekali sekala pegi kursus kan sis ^^

the malay male said...

moga dapat dikongsikan..jgn kedekut ilmu.. hehe

Asyifa Mustaffa said...

walaupun dpat skit je tips bwah tu..motivasi juga tu....

Nurfaezah Abdullah said...

kursus sponsored by company ke kak?

QueeN TerataI said...

gud!!.. cer story panjang2 psl kursus tu.. hehehe

Nurzakiah Hanum said...

wow

JunAina said...

Tambah ilmu kerana ilmu itu kalau kita belajar selama mana pun tak habis.

Kesuma Angsana said...

wah bolehlah kongsi ilmu ye hehehe

amirah said...

best ilmu baru ni..menarik untuk dipraktikkan

pha is said...

bagus la kalau dapat banyak input..

aTieYusof Family said...

Bestnya pegi kursus begini...msti byk ilmu dpt..:)

mama_ka0ri said...

share la..share la..hihi..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...