Followers Remaja Purba

Monday, September 9, 2013

Majlis Kesyukuran sorang sahabat..



Tarikh: 07 September 2013
Tempat: Bandar Kinrara, Puchong
Masa: Tengahari.. aku je lewat sampai gara-gara tersilap jalan..



  • Alhamdulillah Majlis Kesyukuran buat sahabat sayam sorang ni berjalan dengan lancar..
  • Perancangan dariNYA telah ditetapkan..
  • Moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat..



Maaf ye akak sayam.. aku upload kat sini..

Dah sama color dengan tema belakang tu baju aku..

Sayang korang ketat-ketat..


dak Nuha yang tak sabar nak makan.. 'cepatlah auntie..'

Kena sakat sebenarnya dia ni..

Tunjuk apa tu..

model cilik bersama motor dan babah yang besar..

Nampaknya title 'bodyguard' hilanglah lepas ni.. kehkehkeh..

dalam perjalanan balik.. kepenatan..

Mana dak Kakak dengan dak Adik..?
Dua-dua taknak ikut.. sorang kat rumah atok sedara.. sorang kat rumah MIL..




psstt: Moga hari ni lebih ceria dan lebih bersemangat hendakNYA..




20 comments:

azian said...

amboiiiii yg kene sakat tuhhhh...bukan main lagikkkk...kikikiki

Unknown said...

hahaha..comel dak nuha kena sakat ngan getah paip tu..

Anum said...

salam
moning singgah pagi isnin

asyifamustaffa said...

makin montel plak Nuha nie nmpknya...tang pp tu...geram je nak cubit...comey pkai gown..:)

mama leen said...

ALOOO NUHA TU NAPER TU.. HIHI

Rozita Ceritaita said...

ala kesiannya kena pegang paip...

kakitravelkhairuddin.blogspot.com said...

Selamat pengantin baru. moga bahagia sampai ke anak cucu. Dah isi tabung.

.:fyzz:. said...

lor dik nuha keriau ..cian kt dier..tomey2 tuh

norhidana said...

udah comei2 ngn gaun melalak lak... sian dak nuha msti kene usik ngn mak nyer kan nih...

Kakzakie Purvit said...

Nuha kena sakat. Itulah montel semua org suka last-last kena sakat... pandai pun menangis ye - kesian dia...

Izwa Kamaruddin said...

Comel je! :)

Kakcik Seroja said...

Semoga berpanjangan jodoh hingga ke syurga. :)

Cho Zila said...

bandar kinrara kawasan akaklertu..

Munn Jaafar said...

comelnya dak nuha meraung! sapa sakat tu?

ciktiza said...

comel la nuha.. !! montok . ! sedap au dpt di gomol ..

Pha Is said...

aik. moto z800 tukar cover set..? heheh

Anonymous said...

lepas makan2 raya, makan2 kenduri pulak yer hehehe

OKje said...

Semoga berbahagia hendaknya....
Seronok bila kawan kawan dapat dtg dihari bahagia ...kan Aiza

||aLeaSaRa|| said...

suka tengok foto yang semua tengah tunjuk apa ntah,tu he3 :)

Namee Roslan said...

santeknya dak nuha tidur.tenang tengok :)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...